Aviseringar
Rensa alla

Hallihallå


Ämnesstartare

Jag borde ju sova nu för att inte förvandlas till en zombie sedan men nä, no sleep här inte. 
Borde bleka och färga mitt hår för att inte se kissfärgad och orange ut efter en blekning men det är ej tid för det nu kanske. Vill ha bananpannkakor också men jag har inga ägg och inget vettigt äggersättning.
Muhuhu, håll mig virtuellt sällskap nu va. Hur är det med er denna tidiga morgon?


   
Citera
Ämnesetiketter
Pardon

727355_700b.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara bra


   
SvaraCitera
Pardon

Blir helt nostalgisk och vill bara nöta igenom varenda avsnitt av Hey Arnold när jag ser din profilbild, isola...

Svampbob Fyrkant och Hey Arnold...den slags kvalite på serier existerar inte längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbordet:
bara bra

fint. har du inte sovit?

Pardon:
Blir helt nostalgisk och vill bara nöta igenom varenda avsnitt av Hey Arnold när jag ser din profilbild, isola...

Svampbob Fyrkant och Hey Arnold...den slags kvalite på serier existerar inte längre...

visar de inte dessa program längre? mina ev framtida ungar ska endast få kolla på äldre program. nuförtin är de ju helt värdelösa på barnprogram. björnes magasin var ju tex fantastiskt.


   
SvaraCitera
Pardon

Det produceras väl inga nya längre...eller...jag vet inte...annars har någon ljugit för mig...hela mitt liv är en lögn


   
SvaraCitera

jag har inte heller sovit, väntar på att det ska bli dags för mig att åka. ska iväg på jobbig grej idag.

bananpannkaka är rätt gott, vad äter du till det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jorå men det är ju uppsminkade bratzfigurer och inte roliga pippis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingetdera:
jag har inte heller sovit, väntar på att det ska bli dags för mig att åka. ska iväg på jobbig grej idag.

bananpannkaka är rätt gott, vad äter du till det?

vad ska du göra för jobbigt? 🙁

sylt eller bär!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pardon:
Blir helt nostalgisk och vill bara nöta igenom varenda avsnitt av Hey Arnold när jag ser din profilbild, isola...

Svampbob Fyrkant och Hey Arnold...den slags kvalite på serier existerar inte längre...

Jag har några avsnitt på min dator.

Pardon:
Det produceras väl inga nya längre...eller...jag vet inte...annars har någon ljugit för mig...hela mitt liv är en lögn

Hey Arnold djungel filmen gjordes 2017. 

https://nyafilmer.wtf/hey-arnold-the-jungle-movie/

https://www.thepetitionsite.com/sv/takeaction/392/477/623/


   
SvaraCitera