Aviseringar
Rensa alla

Halloween


Ämnesstartare

Harpyja:

Bäst för dig det[mad] Så att vi kan göra det här nästa halloween.

Kommer bo ännu mer längre bort ifrån iväg [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag är en paranoid människa. Jag vill ha folk omkring mig.

Av precis samma anledning vill jag inte ha folk omkring mig, spännande


   
SvaraCitera

Man känner sig så fruktansvärt pubertal när man känner sig lite smygnere över att man inte är bjuden på någon halloween-fest, när alla andra talar om dessa festerna.


   
SvaraCitera

Trots att man ej heller har någon lust att gå på någon fest.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Kommer bo ännu mer längre bort ifrån iväg

...

Viljans Triumf:

Av precis samma anledning vill jag inte ha folk omkring mig, spännande

Vi kan ändå se på film och dricka varm oboy i varsin ände av soffan. Titta på Big fish, Fisken Wonda eller Hitta nemo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Man känner sig så fruktansvärt pubertal när man känner sig lite smygnere över att man inte är bjuden på någon halloween-fest, när alla andra talar om dessa festerna.

Fast jag vill nog inte heller festa med kompisar som jag känner men som man är bekant med. Det är jobbigt. Dvs klasskompisar och inte random från internet. Av någon anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vi kan ändå se på film och dricka varm oboy i varsin ände av soffan.

Mysigt

Harpyja:

Titta på Big fish, Fisken Wonda eller Hitta nemo.

jag anar ett tema


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

jag anar ett tema

Tre olika fiskfilmer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har försökt men ingen av de um:are jag bjudit vill kolla på mig när jag spelar lost odyssey[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enverhoxha:

har försökt men ingen av de um:are jag bjudit vill kolla på mig när jag spelar lost odyssey[sad]

Oh. Jag minns den sommaren jag satt och kollade på när en spelade final fantasy. Jag hade nog roligare än honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Oh. Jag minns den sommaren jag satt och kollade på när en spelade final fantasy. Jag hade nog roligare än honom.

hatar att kolla på spel gillar att spela final fantasy men min finalfantasyomat har pajad diskläsare[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enverhoxha:

hatar att kolla på spel gillar att spela final fantasy men min finalfantasyomat har pajad diskläsare[sad]

Jag hatar att spela. Jag slår på alla knappar på en och samma gång för att gubben inte är snabb nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag hatar att spela. Jag slår på alla knappar på en och samma gång för att gubben inte är snabb nog.

fejl.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enverhoxha:

fejl.

OCh sen blundar jag när jag blir förföljd eller när det blir läskigt 😛 Så spel jag inte kunde spela var final fantasy, crash bandicoot, zelda och silent hill.


   
SvaraCitera