Aviseringar
Rensa alla

Halloween kläder


Ämnesstartare

Hej hej,
Vad ska ni klä ur er till på halloween eller har ni några förslag? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Ska klä ut mig till mig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läkare eller proffessor tror jag, tänkte vara Fritzl först men orkade inte fixa håret. Dock måste jag veta var man köper en labbrock [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

I Sverige firar vi Alla Helgons Dag, inte Halloween. Får vi av någon anledning för oss att klä ut oss och bete oss som mongon för att få godis så är det Allhelgonaafton vi firar - fortfarande inte Halloween.


   
SvaraCitera

McLuver:

Läkare eller proffessor tror jag, tänkte vara Fritzl först men orkade inte fixa håret. Dock måste jag veta var man köper en labbrock [sad]

o: leskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

I Sverige firar vi Alla Helgons Dag, inte Halloween. Får vi av någon anledning för oss att klä ut oss och bete oss som mongon för att få godis så är det Allhelgonaafton vi firar - fortfarande inte Halloween.

HAHA. xD <3


   
SvaraCitera

Inget, blir bara om jag inte har några pengar som jag ska ''klät ut'' mig till hora


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Läkare eller proffessor tror jag, tänkte vara Fritzl först men orkade inte fixa håret. Dock måste jag veta var man köper en labbrock [sad]

Tänkte att du kanske skulle gilla det här.

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=fritsla


   
SvaraCitera

I Sverige firar vi Eid al-fitr , Pesach osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

I Sverige firar vi Alla Helgons Dag, inte Halloween. Får vi av någon anledning för oss att klä ut oss och bete oss som mongon för att få godis så är det Allhelgonaafton vi firar - fortfarande inte Halloween.

att tigga godis gör man la när man är 10 år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Tänkte att du kanske skulle gilla det här.

[love]


   
SvaraCitera
Åtta

m3lis:

att tigga godis gör man la när man är 10 år?

Right. Så snart man fyller femton så ändras huvudmålet till att som tjej lyckas se så slampig ut som möjligt, och att som kille lyckas bli så packad som möjligt.

Men det heter fortfarande inte Halloween. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Right. Så snart man fyller femton så ändras huvudmålet till att som tjej lyckas se så slampig ut som möjligt, och att som kille lyckas bli så packad som möjligt.

det var inte direkt min tanke, jag ska på en maskerad och vill ha något roligt att klä ut mig till, vill inte lika någon slampa :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskerad = killar klär ut sig medan tjejer klär av sig. sad but true


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Right. Så snart man fyller femton så ändras huvudmålet till att som tjej lyckas se så slampig ut som möjligt, och att som kille lyckas bli så packad som möjligt.

True that. [zzz]


   
SvaraCitera