Aviseringar
Rensa alla

Hallucinationer av sömnighet?


Ämnesstartare

sitter ensam i mitt rum, är helt knäpptyst. plötsligt hör jag en mörk manlig röst säga "bra" inte mer än en halv meter ifrån mig. lät sjukt verkligt. har varit med om liknande händelser flera gånger igår och i förrgår, både genom syn och hörsel. vad kan det bero på? har inte sovit mer än 3-4 timmar per natt de senaste dagarna.


   
Citera
Ämnesstartare

läskigt, sov lite mer. om det går [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har jämt hörselhallisar i samband med att jag ska somna iaf.. brukar inte sova enbart 3-4 timmar per natt i flera dagar så vet inte hur det är då, förutom när jag var på festival och då hörde jag mycket hela tiden, trodde folk pratade med mig utanför tältet och så

är inget sjukligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

läskigt, sov lite mer. om det går

joo
lite häftigt också
borde gå och lägga mig nu
även fast jag förmodligen kommer skolka imorrn

Lounge fact:

har jämt hörselhallisar i samband med att jag ska somna iaf.. brukar inte sova enbart 3-4 timmar per natt i flera dagar så vet inte hur det är då, förutom när jag var på festival och då hörde jag mycket hela tiden, trodde folk pratade med mig utanför tältet och så

uuh fan va läskigt!
rätt obehagligt var igår natt då jag kollade ut genom mitt fönster, så ser jag ganska långt bort en tjej som står mitt i vägen o kollar upp mot mitt fönster.
fick en precis nu, hörde facebooks chattblupp jättehögt i vänstra örat, följt av massvis med ekon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

uuh fan va läskigt!

nej det är inte läskigt [crazy] är van. började bara en dag för några/något år sedan, då var det lite läskigt när jag hörde skratt och "hej -mitt namn-" eller konstiga meningar som "jag vill leva". nu är det bara bra för att då vet jag att jag inom fem minuter kommer somna [crazy] vet ju att det inte är något farligt, jag är inte i en psykos. på festival var det enbart irriterande för jag svarade och fick aldrig svar XD

Les voleurs:

rätt obehagligt var igår natt då jag kollade ut genom mitt fönster, så ser jag ganska långt bort en tjej som står mitt i vägen o kollar upp mot mitt fönster.

det låter knäppt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå och sov ditt nöt

är livsfarligt att inte sova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

gå och sov ditt nöt

är livsfarligt att inte sova

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nej det är inte läskigt är van. började bara en dag för några/något år sedan, då var det lite läskigt när jag hörde skratt och "hej -mitt namn-" eller konstiga meningar som "jag vill leva".

hehe va sjukt!
har aldrig hört mitt eget namn, men dock hört tjejen jag typ, va ska man säga, gillar säga "jag gillar [min bästa väns namn]"
blev lite ledsen

Lounge fact:

på festival var det enbart irriterande för jag svarade och fick aldrig svar XD

[love]

patrick bateman:

gå och sov ditt nöt

är livsfarligt att inte sova

jag borde.........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

hehe va sjukt!
har aldrig hört mitt eget namn, men dock hört tjejen jag typ, va ska man säga, gillar säga "jag gillar [min bästa väns namn]"
blev lite ledsen

haha [sad] men sov vanligt nu några dagar och se om det går över, tror det är sömnen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

rätt obehagligt var igår natt då jag kollade ut genom mitt fönster, så ser jag ganska långt bort en tjej som står mitt i vägen o kollar upp mot mitt fönster.

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men sov vanligt nu några dagar och se om det går över, tror det är sömnen

ska försöka.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

ska försöka.....

Varför sover du ej? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Varför sover du ej?

vet inte..
fastnar för sånt här
blivit en dålig vana
+
har mått rätt dåligt ikväll, och har därför hamnat i lite av ett "fuck life"-tillstånd, och pga detta gör jag inget jag egentligen borde...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

har mått rätt dåligt ikväll, och har därför hamnat i lite av ett "fuck life"-tillstånd, och pga detta gör jag inget jag egentligen borde...

mjo, lätt att välja den lätta utvägen, vi människor är dåliga på att tänka långsiktigt.. men jag tror att du sover bra är a och o iaf, 3-4 timmar per natt i flera dagar bådar dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

mjo, lätt att välja den lätta utvägen, vi människor är dåliga på att tänka långsiktigt..

jo javet..

Lounge fact:

men jag tror att du sover bra är a och o iaf, 3-4 timmar per natt i flera dagar bådar dåligt

mm inte alls bra för hälsan
+
knappt ätit på flera dagar
=
grym kombo!


   
SvaraCitera