Aviseringar
Rensa alla

HALMSTAD!


Ämnesstartare

Ni som känner Halmstad bra, vad finns att göra på fritiden? Ska plugga där till hösten och 5½ år framåt, så jag behöver lite tips på bra caféer, ställen man kan besöka.

[bigcheers]


   
Citera
Ämnesstartare

hihihi, halmstad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, allvarligt. Vad finns det "att göra" i någon stad öht?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns bara en massa militärer överallt [blush] Jag vet [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror sig på om du pluggar på sommaren eller på vintern... Det är två helt olika städer nämligen. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Beror sig på om du pluggar på sommaren eller på vintern... Det är två helt olika städer nämligen.

Du har fel, men jag förstår vad du menar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

alltså, allvarligt. Vad finns det "att göra" i någon stad öht?

+1, något jag alltid har undrat över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Du har fel, men jag förstår vad du menar

Jag förstår inte vad du menar dock [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Jag förstår inte vad du menar dock

Jag menar säkert något smart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Jag menar säkert något smart

Är övertygad om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjockAnka:

Ni som känner Halmstad bra, vad finns att göra på fritiden? Ska plugga där till hösten och 5½ år framåt, så jag behöver lite tips på bra caféer, ställen man kan besöka.

Bor i Halmstad[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A men nu ville jag mest ha tips på cafeér, uteställen m.m... :> kan man utöva några roliga sporter eller så, t.ex yoga? (aldrig provat så vet inte om det är kul, men ni fattar)..

Ja, vad gör man i Halmstad helt enkelt. Förutom på sommaren.. då är det ju en helt uuuunderbar stad![cool][party]


   
SvaraCitera

TjockAnka:

Ja, vad gör man i Halmstad helt enkelt. Förutom på sommaren.. då är det ju en helt uuuunderbar stad!

jaa.. jag har ju då ingen aning men jag antar att du skaffar dig lite kompisar där som vet något om staden. annars är det väl bara att fråga på biblioteket, eller i turist informationen xD. någon annan på skolan kan säkert hjälpa dig också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TjockAnka:

A men nu ville jag mest ha tips på cafeér, uteställen m.m... :> kan man utöva några roliga sporter eller så, t.ex yoga? (aldrig provat så vet inte om det är kul, men ni fattar)..

ärligt, finns inte så mkt o göra här tycker jag[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man inte typ kasta in brinnande hundbajspåsar i Gessles hus då...
Skulle jag lätt göra om jag bodde på orten[ops]


   
SvaraCitera