Aviseringar
Rensa alla

Halo Reach


Ämnesstartare

Halo Reach om jag har förstått det rätt inte alls varit lika uppskattat som Halo 3. Dock så är jag inget större fan av Halo 3 alls utan spelar enbart Halo Reach då jag tycker det är roligare!

Jag är ganska ny spelare men tycker det är väldigt roligt. Nu vill jag inte att det ska bli några tvister om "Ääh CoD, BF3, Fifa osvosv.. är bättre!" Utan jag spelar Halo Reach och jag tycker det är roligare! Finns det några fler Halo Reach spelare där ute? (:


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag uppskattar det mer än 3an! Nu kanske folk tycker jag är en stor idiot men skulle nog påstå att det är det bästa i serien. [smile]

Jag spelar det inte just nu men har tänkt många gånger den senaste tiden att jag ska börja igen. Problemet är bara det att börjar jag spela online blir jag fast och det har jag inte riktigt tid att bli just nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weehooo! Någon som tycker som mig. Aha okey, hoppas du börjar spela igen när du får tid över. Det är ju roligt!


   
SvaraCitera

icallitlovee:

Weehooo! Någon som tycker som mig.

Det finns nog många, hoppas jag! Spelat halo anniversary då? Ettan fast med uppgraderad grafik och samma kontroll som Reach låter lovade iaf. [smile]


   
SvaraCitera

Jag spelar endast Halo Reach, ska nå Inheritor i Maj! 🙂 Adda SwedenPie om du ville spela! 🙂


   
SvaraCitera

Jag spelar endast Halo Reach, ska nå Inheritor i Maj! 🙂 Adda SwedenPie om du ville spela! 🙂


   
SvaraCitera