Aviseringar
Rensa alla

HALO - Vilken tycker du?


Ämnesstartare

Vilket spel utav Halo- sagan är är bäst anser du?

Jag tycker REACH

game-halo-reach-storm-poster-GB2475.jpg


   
Citera

Halo - Combat Evovled (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Trean är min favorit men de två första är inte helt pissnödiga heller. Fast allting utanför huvudcanonen är totalt skit. De kunde lika bra låtit det sluta helt efter trean så serien kunde behållit lite av sin värdighet innan den dör ut.

EDIT: Såg precis att en fyra är påväg (ska tydligen släppas 2012). Vet inte riktigt vad ska tro om detta. Känns som att serien avslutades hur perfekt som helst i trean. Nu ska Master Chief medverka som protagonist i fyran, alltså kommer han tillbaka på något sätt. Dessutom är ju kriget slut och allt.

Ahja, man ska inte döma i förväg. Gör de spelet bra så visst, men jag själv förväntar mig inget underverk. Tror det kommer bli en stor jävla flopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig spelat detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ettan å tvåan var ju oslagbara när de kom ut, speciellt multiplayern.
När de andra kom fanns det ju redan mycket bättre spel : /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

världens mest överskattade spelserie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Halo 3 (Du röstade på detta alternativ)

sen:

Linus_89:

Halo - Combat Evovled


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GreenAnonymousMan:

Känns som att serien avslutades hur perfekt som helst i trean. Nu ska Master Chief medverka som protagonist i fyran, alltså kommer han tillbaka på något sätt. Dessutom är ju kriget slut och allt.

Men kollade du inte efter eftertexterna? Check it out så förstår du logiken i att han "kommer tillbaka" i ett nyare spel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Halo - Combat Evovled (Du röstade på detta alternativ)

Ettan kommer alltid vara bäst för mig [love].

Halo 3 kommer sedan [smile].


   
SvaraCitera

katamari:

Men kollade du inte efter eftertexterna? Check it out så förstår du logiken i att han "kommer tillbaka" i ett nyare spel.

Klart jag gjorde[wink] Men jag tycker fortfarande att det slutade (som i slutade slutade) efter trean, oavsett vad som hände efter eftertexterna. Men som sagt, jag ska inte döma ut det i förväg, hoppas bara de gör det bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Halo - Combat Evovled (Du röstade på detta alternativ)

det är iof det enda jag verkligen spelat, + blir massa nostagisk av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GreenAnonymousMan:

Klart jag gjorde[wink] Men jag tycker fortfarande att det slutade (som i slutade slutade) efter trean, oavsett vad som hände efter eftertexterna. Men som sagt, jag ska inte döma ut det i förväg, hoppas bara de gör det bra.

Ah, jag trodde liksom att du hade missat det där med att han överlevde och att det därför skulle vara ett slut. Att han hade dött. Men jo, jag håller med om att det storymässigt känns helt omotiverat med en uppföljare. Men men, om spelet säljer kommer de väl fortsätta göra dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Halo - Combat Evovled (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Smilen

Halo 3 och Reach hade jag roligast i.


   
SvaraCitera
Smilen

Har ni klarat alla Halospelen på legendary? Kanske något av spelen även med en eller fler skulls igång?


   
SvaraCitera