Aviseringar
Rensa alla

Halsband 249kr - vart är världen påväg??


Ämnesstartare

13-06-0713-06-07 Cubus 47 -249,00

Ok, det finns säkert en någorlunda "logisk", rättare sgt rimlig, förklaring till varför halsbandet var så dyrt (även vrf jag la ned pengar på det) men allvarligt; ett halsband kostar mer än vad en tröja kan göra - vaaaaaa?

Det är typ som ett band som man händer runt halsen för att kanske se lite finare ut..... Kanske!!!!!!!

Vad tycker ni om priset? Vad tcker ni om allt??? jag blir förstummad iaf.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gillar allt men hatar mig själv för jag skulle banta, men åt en banan när jag inte skulle ätit något mer idag
tycker det var ett bra pris, det är säkert värt det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_______________: tycker det var ett bra pris, det är säkert värt det

o.O beundrar det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: det

din åsikt*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frugan har kunder som köper klockor vars pris överstiger de flesta svenskars årlön. Där talar vi om dyr utsmyckning. Som tur får man provisionCool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Frugan har kunder som köper klockor vars pris överstiger de flesta svenskars årlön. Där talar vi om dyr utsmyckning. Som tur får man provision

klockor bär ofta omtalade märken till skillnad från cubus märke 
för övrigt tycker jag det är så himla löjligt med märken, däremot är det väl en annan sak med märken på just klockor eftersom att detär lite av en "kulturell"/traditionell assesociar som "ska" vara dyr


   
SvaraCitera

antar att det ej är silver el sån skit då? isf äre dyrt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

klockor bär ofta omtalade märken till skillnad från cubus märke 
för övrigt tycker jag det är så himla löjligt med märken, däremot är det väl en annan sak med märken på just klockor eftersom att detär lite av en "kulturell"/traditionell assesociar som "ska" vara dyr

visst, det ligger en del ingenjörskonst bakom moderna klockor, men jag tycker ändå det är rätt löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge någon vill betala 249 kronor för skiten så finns varan.


   
SvaraCitera
kachin

varför köpte du det då?? GalenGalen


   
SvaraCitera
kachin

dazed: Så länge någon vill betala 249 kronor för skiten så finns varan.

+1111111122513590380

Finns ju massor av fina smycken somkan kosta hur mycket som helst.
Cubus kvalité kanske inte är den bästa men det finns ju "mellanfina" smycken för typ 250 kr osv, är väl inget fel med det tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:
varför köpte du det då?? GalenGalen

Har hon sagt att hon gjort det?


   
SvaraCitera
kachin

dazed: Har hon sagt att hon gjort det?

debepe: (även vrf jag la ned pengar på det)

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

Blink

Ja då vet hon ju svaret iaf, och sedan känner man sig säkert finare i ett halsband som kostar 259 kr mot ett som kostar 59 kr och ser likadant ut.


   
SvaraCitera

var på åhlens idag. en reasladdertshirt kostade 149. ba ahapp. inga kläder för mig


   
SvaraCitera