Aviseringar
Rensa alla

Halva kroppen bortdomnad, men med full rörlighet


Ämnesstartare

Högra sidan av min kropp är helt bortdomnad:( Jag kan röra på den fullt ut, men det typ... känns inte som det brukar med den. Ifall jag har händerna mot varandra så känner jag mer i den vänstra än den högra.

Allt började igårkväll, runt en halvtimme efter att jag lagt mig för att sova. Hela dagen igår satt jag vid datorn eftersom jag hade en stor tenta att skriva. Kan det ha något med det att göra? Alltså att jag suttit stilla så länge? Tog även två koffeinpiller runt 6 timmar innan jag skulle sova.

Jag kollar upp det om det håller i sig, vill bara se ifall någon här har upplevt något liknande. Det är nästan samma sak som när man vaknar upp och inte kan röra armen för att man har sovit på den, det känns alltså likadant, men jag kan fortfarande röra armen och fingrarna utan problem.

Vad kan det vara?:c


   
Citera
Ämnesstartare

Det är dags att åka och tatuera sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Det är dags att åka och tatuera sig!

Om jag bara hade the monies :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Om jag bara hade the monies :c

[sad] Men det lär väl släppa, eller så har du fått en stroke :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

[sad] Men det lär väl släppa, eller så har du fått en stroke :s

Jo förhoppningsvis så gör det väl det. Ifall jag fått en stroke så hade jag väl vetat om det och halva ansiktet hade hängt på mig nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

fall jag fått en stroke så hade jag väl vetat om det och halva ansiktet hade hängt på mig nu?

Ingen aning :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Kan det ha något med det att göra?

självklart inte! herregud vad får dig att tro deet[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Complicated:

självklart inte! herregud vad får dig att tro deet[rolleyes]

Om du ska vara en smartass så får du gärna ge en förklaring till hur det skulle kunna vara orsaken, särskilt eftersom jag gjort det flera gånger tidigare utan problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring sjukvårdsupplysningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

Om du ska vara en smartass så får du gärna ge en förklaring till hur det skulle kunna vara orsaken, särskilt eftersom jag gjort det flera gånger tidigare utan problem.

det har jag ingen aning om, men rör på arslet lite emellanåt så löser det sig nog ska du se!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera