Aviseringar
Rensa alla

halvår tsm, fira?


Ämnesstartare

Coffeshop:

äta glass och kolla på film

+ ofantliga mängder godis.

skulle jag uppskatta [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Såvida du inte är löjligt rik eller ni gör väldigt lite så lär ni väl gissningsvis göra något som ni brukar göra.

jao, blir väll något sånnt där typiskt att gå ut och äta elr nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spela minigolf


   
SvaraCitera

minimojen:

Jag och mathias (fernan_king på um) har ett halvår tsm nu på söndag.

Ofta. [tard]

Skriv ett kärleksbrev. Eller baka en stor kaka som ser ut som ett hjärta till honom, sedan kan ni dela den i två bitar och tävla om vem som äter upp sin bit först, den som vinner får ett pris av något slag. [smile]

Varför har jag inte kommit på det förut? Ska så göra det nästa år, kommer ju vinna jättelätt.
Vill man fuska kan man ju lägga något äckligt i den andres halva, typ russin. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ca 30 min, 1 person 400 kr eller 2 personer 650 kr"

för dyrt, vi är inga miljonärer...

Coffeshop:

äta glass och kolla på film[y]

[y]


   
SvaraCitera

För övrigt förstår jag inte riktigt varför man måste fira.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ofta. [tard]

ja? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

För övrigt förstår jag inte riktigt varför man måste fira.

kul grej typ, lång tid man har varit tsm, men ingen har sagt att man måste fira


   
SvaraCitera

minimojen:

ja? [confused]

Moget av dig att ignorera resten av mitt inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

spela minigolf

lätt! vi måste fan göra det, seriöst


   
SvaraCitera

minimojen:

kul grej typ, lång tid man har varit tsm, men ingen har sagt att man måste fira

Man gör väl roliga saker ändå? Och ett halvår är ju inte så himla lång tid. Tycker man kan börja fira när man kommer upp i år, tio, tjugo, femtio år. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

för dyrt, vi är inga miljonärer...

Man är inte miljonär bara för att man betalar 325 för en skön stund. Men du verkar ju inte vilja göra någonting alls så gör det gamla vanliga som att sitta på arslet och kolla på en tråkig film istället blir säkert hur skoj som helst[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Moget av dig att ignorera resten av mitt inlägg.

hade inget att säga om det, lät bara almänt tjockt och tråkigt, visst baka en hjärtformad kaka, grymt gulligt, men inte fan ska man dela den på två [no-no] det blir ju typ deprimerande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Man är inte miljonär bara för att man betalar 325 för en skön stund. Men du verkar ju inte vilja göra någonting alls så gör det gamla vanliga som att sitta på arslet och kolla på en tråkig film istället blir säkert hur skoj som helst[party]

vi bor 24 mil ifrån varan och träffas varje helg vilket blir ungefär 1500 kr vi betalar var per månad bara för tågbiljetter ungefär, så vi ahr typ inte råd med nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Man gör väl roliga saker ändå? Och ett halvår är ju inte så himla lång tid. Tycker man kan börja fira när man kommer upp i år, tio, tjugo, femtio år. [smile]

ja det är klart att det är roligare att fira ju längre tid det är, men nu så känns det bara som att vi vill hita på nått lite extra sådär när vi har ett halvår, älskar honom verkligen.
hm, om man gör om ditt förslag lite, han älskar mina cupcakes, och jag älskar att baka cupcakes, kanske kan bara hjärtformade cupcakes till han, och sen typ mysa framför film eller nått sånnt


   
SvaraCitera