Aviseringar
Rensa alla

Hamachi bråkar...


Ämnesstartare

Morsning!

Vi är ett gäng som lanat WC3 med hjälp av hamachi. Sedan jag installerade om programmet så funkar det inte.

Någon som har en aning om vad som hänt, och framförallt vad man kan göra för att fixa det?


   
Citera
Ämnesetiketter

vad ere som kråglar?.. hittar ni inte varandra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elpedroo:

vad ere som kråglar?.. hittar ni inte varandra?

Komplicerat. ^^

Jag och en kille till hittar varandras game. Övriga hittar bara hans, men inte mina... [tard]


   
SvaraCitera

Uppdaterat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Uppdaterat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Weapons Dude:

Uppdaterat?

Nja, nyare versioner funkar inge bra med WC3, så nej, avsiktligen.


   
SvaraCitera

Fixa så alla har samma version av Hamachi, av erfarenhet krånglar dom nya versionerna mycket mer än dom gamla. Personligen kör jag på version 1.0.1.5, funkar perfekt.


   
SvaraCitera

Raptor:

Jag och en kille till hittar varandras game. Övriga hittar bara hans, men inte mina... [tard]

ett fel kan vara att du inte har valt hamachi som förstahandsval på nätverkstjänster!...

start-> kontrollpanelen-> nätverksanslutningar ->

och sen i fönstret nätverksanslutningar, så går du in på -> Avancerat -> avancerade inställningar

och i det nya fönstret kan du flytta upp hamachi så den hamnar överst! sen starta om datorn..

try it! [y]


   
SvaraCitera

Har haft det problemet tidigare, WC3 broadcastar bara på ett nätverksinterface. Testa det som snubben ovanför skrev, du behöver troligtvis inte ens starta om datorn, bara WC3.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera