Aviseringar
Rensa alla

hamnat i trubbel igen


Ämnesstartare

ser inte bra ut, jag trodde skolan och allt började den 1 sep men tydligen så börjar den redan imorn.

Trodde att det endast var upprop imorgon så jag har köpt biljett hemför 300kr. Hela nästa vecka är information och vi ska tydligen på kollo i 3 dagar för teambuilding osv. Nästan som nollning fast det är förbjudet.

Problemet är att allt detta är obligatoriskt och dessutom tror jag att det är viktigt med informationen osv med tanke på att KI är som en laborint.

å andra sidan så har jag redan betalar 300kr som jag inte tänker förlora och dessutom måste jag hem för att hämta lite grejer..

Vad ska jag ta mig till?!


   
Citera
Ämnesstartare

1 september, har du sommarlov året om eller? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sälj biljetten på Tradera/blocket el dyl och be dina föräldrar att skicka grejerna till dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

300 kr är inte direkt någon förmögenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biljetten är för imorn så ingen lär köpa:(

Ah tror jag skiter i första veckan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Ah tror jag skiter i första veckan...

eh inte det smartaste att göra
300kr är inget


   
SvaraCitera

Du har inte tänkt tanken att offra 300 kr för att ta del av informationen i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

puckat om du skiter i första veckan [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
kachin

jag fattar inte [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för en fattig student är 300kr en förmögenhet, jafäg har redan lagt 7 laxar på den korta veckan jag varit här.


   
SvaraCitera

de som inte kom till vårt upprop blev av med sin plats vad jag vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo jag vet bussen går efter upprop, det och lunchen är det enda jag kommer närvara vid...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

300 kr är inte direkt någon förmögenhet.

Crypto:

300kr är inget

Woho:

offra 300 kr

[tard][tard][tard][tard] DET ÄR JU MAT FÖR FLERA DAGAR!!!!!!!!!1!!!!!11111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer ju hamna efter socialt om du är borta första veckan. Gäng bildas alltid och du är inte med när de bildas så det kan bli riktigt kämpigt att få vänner senare [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

[tard][tard][tard][tard] DET ÄR JU MAT FÖR FLERA DAGAR!!!!!!!!!1!!!!!11111

detta kan du offra p.g.a

Floppsen:

Du kommer ju hamna efter socialt om du är borta första veckan. Gäng bildas alltid och du är inte med när de bildas så det kan bli riktigt kämpigt att få vänner senare [no-no]


   
SvaraCitera