Aviseringar
Rensa alla

Han är besatt av stora bröst


Ämnesstartare

Hej!
Jag håller på med en kille nu som jag verkligen tycker om, han är snäll, flirtig, rolig, omtänksam och jag får fjärilar i magen av honom, hihi. Vi har strulat ett par gånger och jag vet att han vill gå längre med mig och jag vill gå längre med honom också! MEN han har uttryckt flera gånger att stora bröst är det bästa han vet och det han tänder på mest. Mina bröst är allt annat än stora. Jag vet att jag borde skita i det här och ligga med honom, det är ju trots allt mig han vill ha och inte mina bröst... eller? Detta får mig att få värsta prestationsångesten och jag backar automatiskt tillbaka. En gång låg han med en tjej bara pga. hennes stora bröst. Nu låter han som ett svin men det är han verkligen inte. ÅHH. vad ska jag göra? ska jag prata med honom? vad ska jag säga då liksom? tänk om han blir jättebesviken när vi väl hamnar i sängen? han har dock uttryckt att han har känslor för mig men jag vet inte hur starka än... suck.
någon som har något förslag? 🙂


   
Citera

Ligg med honom. Dissar han dig för att du har för små bröst så är han ju bevisligen inte mycket att ha. I annat fall får du väl göra en bröstoperation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah ja jag får väl köra på det då [bigsmile]


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

någon som har något förslag?

Var säker på att han gillar dig och inte kommer dissa dig p.g.a att dina bröst är "små" innan du ligger med honom tycker jag.

Nonchalant:

Ligg med honom. Dissar han dig för att du har för små bröst så är han ju bevisligen inte mycket att ha.

Ehm.. det är då hon inte ska ligga med honom förrän hon vet att han vill ha henne istället för att ligga med honom och sen bli dissad...


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Ligg med honom. Dissar han dig för att du har för små bröst så är han ju bevisligen inte mycket att ha.


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

Mina bröst är allt annat än stora.

Samma här.

Min kille föredrar också stora bröst, det sa han redan innan vi blev tillsammans. Dock låg jag med honom iaf och det gick ju bra [crazy]


   
SvaraCitera

Skulle bli irriterad på bröstpratet om jag vore du, låter ju bara som att han vill trycka ner dig alt att han är 12 år.


   
SvaraCitera

Crypto:

Ehm.. det är då hon inte ska ligga med honom förrän hon vet att han vill ha henne istället för att ligga med honom och sen bli dissad...

Tror det är hennes självförtroende som är problemet snarare än hans bröstfixering. Hon har ju inga bevis för att han inte kommer att vilja ha henne för att hon ev skulle ha för små bröst, det är ju bara som hon tror. Om han nu mot förmodan skulle tycka hennes bröst är för små så skulle han nog dissa henne så fort hon tar av sig BH:n.


   
SvaraCitera

Meh. Troll ju. Reggat och skapat tre sådana här trådar.


   
SvaraCitera

Nonchalant:

Om han nu mot förmodan skulle tycka hennes bröst är för små så skulle han nog dissa henne så fort hon tar av sig BH:n.

Skojar du? [rolleyes]
Tror nog han skulle knulla med henne och sen dissa henne...


   
SvaraCitera

Crypto:

Tror nog han skulle knulla med henne och sen dissa henne...

Möjligt, men nu har jag liksom Myksa börjat misstänka att hon är ett troll. Ta en titt på hennes andra trådar.


   
SvaraCitera

då kan det ju inte dröja innan du vet om han är ett svin eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använd en push-up bh, då kan dina bröst se större ut och du måste ju inte ta av den när ni kullar[y]


   
SvaraCitera

roligatestsnabela:

Jag håller på med en kille nu

Amen vafan, sluta hålla på! Skit jobbigt ju!


   
SvaraCitera

Säg att du är besatt med stor kuk. Då har ni lika stor presentationsångest.


   
SvaraCitera