Aviseringar
Rensa alla

Han är dålig i sängen, eller????


Ämnesstartare

amsi:

klipp kuken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Känns som ni har större problem än vad som kan lösas på ett ungdomsforum

Eyyy, vi här på UM är allsmäktiga! Finns inget som inte kan lösas.[no-no]

Jag håller med dig om att de nog borde söka någon typ av professionell rådgivning.


   
SvaraCitera

Att gå in med tanken att ändra på någon annans beteénde slutar sällan väl. Alla har bra och dåliga sidor. Finns ingen som bara har bra sidor. Dock ska det ju vara att dem bra sidorna väger upp tillräckligt för att man ska kunna leva med dem dåliga. vet inte om detta svaret passa så bra in på frågan. ville bara skriva det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har uppenbarligen inget intresse för dig, utan din mus..

Dumpa fanskapet bara..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antingen är han fullständigt handfallen vad gäller sex, något som inte hjälps av att du fejkar, eller så har han betydligt lägre sexlust än du och gör "så gott han kan."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melalala:

har ju försökt men han vill inte ens testa de en enda gång

Om han inte vill försöka behaga dig så är det dags att försöka gå vidare och hitta någon som finner ett intresse i en relation med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melalala:

Han är 27 år

Hahaha hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. HUR GAMLA ÄR NI?

melalala:

Det innebar att vi ligger brevid varandra och pussas (endast med läppar)

[chocked] Åh gud. Låter inte alls som att han är redo för sex. Eller alltså jag vet inte. Vill han verkligen? Eller gör han det bara för att han känner att han borde vilja sånt? Du ska absolut inte tvinga honom till nånting han inte är bekväm med.

melalala:

har självklart sagt til han att jag fejkar... första gångnen trodde han på mig och han pullade mig men jag fejkade igen eftersom att de e liiiite svårt att komma om man inte ens e kåt...

Varför fejka om du ändå berättar för honom att du gör det? Och, han blir definitivt inte bättre i sängen av såna dubbla budskap.

Edit: läste att han är 27 och ni är förlovade nu. Hur gammal är du själv? Varför är du förlovad med en kille du inte kan kommunicera med kring sex? Antar att en förlovning är ett löfte till varandra om att ni ska gifta er och spendera livet ihop, right? Förstår inte hur det går ihop när ni inte kan tala om problemen och vara ärliga mot varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Hahaha hur gammal är du?

jag är 20.

annoyed:

Förstår inte hur det går ihop när ni inte kan tala om problemen och vara ärliga mot varandra.

För att det var självklart inte så här innan. Det var inte jätte bra innan men nu blir de bara värre och värre liskom [shake]

annoyed:

Du ska absolut inte tvinga honom till nånting han inte är bekväm med.

Nej de skulle jag aldrig göra...
Han säger bara han tkr det är äckligt osv med tungan typ... (även om jag har borstat tänderna innan, (han har altiså inte gillat att hångla innan mig heller)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter som skit ._. lämna honom.

Guuuuud vad tråkigt sex ;___; Båda partner ska göra något, jag och min flickvän gör saker för varandra liksom....vissa kväller kör vi typ...kanske....lite anorlunda och det mesta leder till att ena partnern bestämmer men det är ju lek liksom så det är intressant och intimt.

>.< DO SOMTHINGGG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

melalala:

För att det var självklart inte så här innan. Det var inte jätte bra innan men nu blir de bara värre och värre liskom

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han verkar lite koko


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annoyed:

Hur går det när du försöker prata med honom? Har du tagit ett riktigt snack och sagt rakt ut att du inte tycker ert sexliv funkar?

Han blir oftast arg och sur.. han säger att det är jag som har problem och inte han...
Då brukar jag säga att vi är två i förhållandet men då säger han hur ska jag fixa dina problem dom måste du ju ta ituv med själv typ...

Han låter väldigt elak och så nu men det är han verkligen inte!
Bara jävlligt dålig i sängen antar jag...

Sen kan han liksom hålla på och le åt mig nästan skratta också mitt i allt ihop när vi har sex liksom [shake] helt sjukt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han kanske inte har så mycket sexlust.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Han kanske inte har så mycket sexlust.

jo de har han... han runkar ofta och har sex med mig 2 ggr i veckan typ... dock oftast på mitt insativ


   
SvaraCitera