Aviseringar
Rensa alla

Han är en sån jävla underbar fittidiot.


Ämnesstartare

Hej! Kommer återigen tillbaka hit för att prata om folkslaget jag verkligen inte kan förstå mig på- killar. Haha.
Ni som läst min förra tråd här som jag gjorde för cirka ett halvår sen, kanske vet att jag har seriösa problem med att komma över killar. Man träffas, blir kära, för att sedan inse att det inte funkar.. och jag kan därefter älta över personen i fråga hur länge som helst.

Den här tråden har jag skapat pga mitt ex. Vi träffades för första gången i augusti förra året när jag började gymnasiet, men vi kom inte varann nära förrän i slutet av oktober ungefär. Allt rullade på fint och sisådär 3 månader efter detta blev vi tillsammans. Det kändes helt underbart, och jag hade aldrig känt mig mer lycklig eller levande som jag gjorde när jag hade honom. Helt ärligt.
Men som allt annat bra som händer i mitt liv tar allting slut väldigt fort- han ville inget mer. Han sa inte varför, han sa ingentig. Bara att han inte ville ha ett förhållande. Att han inte ens kunde ge mig en endaste anledning till varför gjorde mig helt förkrossad.
Nu till själva grejen. Han har en "ny" brud (han har haft kontakt med henne innan), och det gör mig så himla ledsen. Dels för att hon är 2 år yngre än mig, och ser inte ALLS lika bra ut som jag själv tycker att jag gör. Vilket han håller med om (?) Jag säger såklart inte att utseendet är det man ska gå på, men hon är verkligen fruktansvärt ful. Haha.
Det konstiga är att han fortfarande verkar vara intresserad av mig, men att det är henne han vill ha ett "förhållande" med? Han ber mig komma till honom/mysa med honom/ ligga med honom osv. Visst, jag kan erkänna att jag är en bekräftelsehora och jag verkligen njuuuuuter av att han saknar mig så mycket, även om det plågar mig något så bedrövligt. Jag saknar honom, jag behöver honom och jag älskar honom mer än något annat. Men om det inte är mig han ser sin framtid med så är det inte värt besväret. För sålänge vi gullar med varann såhär så kommer jag aldrig någonsin komma över honom. Men om vi slutar med det så kommer han bli tillsammans med henne. Och det är det inte heller värt. Jag blir så frustrerad!
Han säger att han inte kommit över mig, ringer mig varenda natt och säger hur mycket han saknar mig, men när det kommer till krita så är det den andra tjejen han vill ha? Vi kan kalla henne F, för hon är en Ful Fitta.
Vi har gråtit tillsammans, skrikit åt varann, bara för att det här bara blir jobbigare och jobbigare. Men fattar han inte att det är han själv som sätter sig i den här situationen? Vi har båda föreslagit att det är bäst att vi går skilda vägar, men när vi kommer till det seriösa med att verkligen säga hejdå, så går det bara inte. 10 minuter efter är allt som vanligt igen. Då vi säger att vi älskar varann och att vi inte vill lämna varandra..

Jag fattar inte vad jag ska ta mig till!
Varför behandlar han mig såhär när jag "betyder så mycket för honom"?
Handlar allt bara om att han inte kommit över mig?
Varför umgås han osv med HENNE när han fortfarande har känslor för MIG?

(Jag är 17, han 18 förresten)
Tack för mig, puss [love]


   
Citera

du kanske har för dålig instinkt när det gäller människor, skaffa en hobby och ge upp alla tankar på att ha en seriös relation.


   
SvaraCitera

Gratulerar, du är en hora.


   
SvaraCitera

juliaaaaaaaaaa:

Vi kan kalla henne F, för hon är en Ful Fitta.

hahahhaha, tror fan du är ett geni. läste igenom tråden på riktigt nu. fan vad kul detta var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Gratulerar, du är en hora.

Vad får mig att framstå som en hora om jag får fråga?


   
SvaraCitera

juliaaaaaaaaaa:

Vad får mig att framstå som en hora om jag får fråga?

Mest kontrasten till "hans" "nya" tjej, vilken är en såkallad madonna.


   
SvaraCitera

orkade inte läsa mycket av din konsistenta förvirring, men du verkar vara lite av den idiot själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

hahahhaha, tror fan du är ett geni. läste igenom tråden på riktigt nu. fan vad kul detta var

Hahaha tackar! men alltså vafan, säg åt mig vad jag ska göra dåååå.....


   
SvaraCitera

juliaaaaaaaaaa:

Hahaha tackar! men alltså vafan, säg åt mig vad jag ska göra dåååå.....

hitta nån som är villig att vara med dig jämt.


   
SvaraCitera
mynona

Spontant tycks han använda dig enbart till sex medan han är intresserad av den andra tjejen känslomässigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Monty Cantsin:

orkade inte läsa mycket av din konsistenta förvirring, men du verkar vara lite av den idiot själv

Vill gärna ha en förklaring till varför du tycker så [bigsmile]


   
SvaraCitera

juliaaaaaaaaaa:

Vill gärna ha en förklaring till varför du tycker så [bigsmile]

Risken finns att du är en 14årig, men ja du uttrycker dig inkonsist och verkar agerar som om du saknade fri vilja annat än impulser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Spontant tycks han använda dig enbart till sex medan han är intresserad av den andra tjejen känslomässigt.

Nja, har inte legat med honom sen vi gjorde slut (3 månader sen), så han lär nog fatta att jag inte tänker göra det utan att jag har ett förhållande med honom [smile]
Han har sagt innan att han inte skulle kunna ligga med den andra tjejen, nähe?? Jag känner honom och ett förhållande utan sex för honom skulle inte funka för fem öre alltså [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Mest kontrasten till "hans" "nya" tjej, vilken är en såkallad madonna.

Haha va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Mest kontrasten till "hans" "nya" tjej, vilken är en såkallad madonna.

Haha va?


   
SvaraCitera