Aviseringar
Rensa alla

Han är för blyg!


Venfort:

Btw, om han nu är så blyg, hur blev ni tillsammans?

När dom är ensamma så flyter det på... precis som med mig, men när man är med vänner så blir det kanske jobbigt eftersom man tänker på vännernas uppfattning och hur dom vill att man ska vara osv...

Jag blir låst när jag är med min tjej och hennes kompisar eftersom jag inte känner dem och har ingen lust att prata om det inte går via en vän som kan öppna en som en vän brukar kunna göra.

det är iaf så jag är... Nästan önskar att man kunde vara uppväxt i spanien eller något land där alla inte är så jävla asociala (stavning?)

Om du säger Hej vanligt här hälsar på vem som helst.. så är man antingen idiot/sjuk i huvudet eller bara jävligt full eller drogad.

Och om man ler till musik man hör på stan tex indianerna som sjunger eftersom man gillar deras musik så är man också konstig och passar inte in :(:(:(


   
SvaraCitera

Venfort:

För att det är jobbigt att göra slut och för att hon älskar honom?

Ja, för det är så himla värt att stanna i ett dåligt förhållande bara för att "man älskar den personen" [smile]

Eftersom hon vill ändra på honom och han inte vill ändra på sig så är det ju ganska hopplöst om hon inte kan acceptera att han inte gillar att taffsa offentligt[party]


   
SvaraCitera

Nintendo:

ni kommer ju knappast att vara ihop resten av livet ändå och om du är så missnöjd med situationen och han inte vill göra det bättre - varför stanna kvar då?

Varför säga knappast, du har ju ingen aning om hur mycket kärlek dom har tillsammans och hur mycket dom älskar varandra...

Om man är missnöjd med situationen så kämpar man för att den ska bli bra.

Han vill nog göra det bättre men han behöver kanske lite tid för att påarbeta hans träning?

Därför stanna kvar om det verkligen känns rätt att det är ni 2.


   
SvaraCitera

jaa dumpan går ju med 🙂[y]


   
SvaraCitera

xparn:

När dom är ensamma så flyter det på... precis som med mig, men när man är med vänner så blir det kanske jobbigt eftersom man tänker på vännernas uppfattning och hur dom vill att man ska vara osv...

Men det är ju en positiv grej att ha flickvän. Om hon inte är ful eller jobbig eller har någon annan liten defekt som gör att han skäms över henne. Är så fallet är han ett svin och bör dumpas. [tard]

xparn:

Och om man ler till musik man hör på stan tex indianerna som sjunger eftersom man gillar deras musik så är man också konstig och passar inte in :(:(:(

Jag brukar alltid börja dansa om jag hör grymma gatumusikanter. Jag gör en poäng av att inte bry mig om vad folk tycker.

Nintendo:

Ja, för det är så himla värt att stanna i ett dåligt förhållande bara för att "man älskar den personen" [smile]

Det sa jag inte. Jag svarade bara på din fråga. [smile]


   
SvaraCitera

xparn:

Varför säga knappast, du har ju ingen aning om hur mycket kärlek dom har tillsammans och hur mycket dom älskar varandra...

Eftersom det statistiskt sett inte är så överdrivet många som är ihop resten av livet när de blir ihop när de är 15/16? [smile]

xparn:

Om man är missnöjd med situationen så kämpar man för att den ska bli bra.

Fast han vill ju inte ändra på det? [no-no] Och nu vågar hon inte påpeka det mer för att hon är rädd för att han ska göra slut? [no-no]

xparn:

Han vill nog göra det bättre men han behöver kanske lite tid för att påarbeta hans träning?

Så lät det inte på henne [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ju trots allt redan övat upp honom på att vara med mig tillsammans med sina kompisar. [wink]

Sen nu är det bara det här problemet kvar och det verkar som att han vill få det att fungera (snackar med honom nu på msn) men jag är väldigt tacksamma för era svar och ni kan fortsätta diskutera det eftersom jag behöver fler råd!

Er som säger att jag ska dumpa honom så är det uteslutet eftersom jag ser ingen anledning till det för att vi älskar varandra.

Men om ni har några råd för att göra honom mindre blyg så uppskattas det! [smile] Ser att andra också har likande problem som mig (skönt att inte vara den enda liksom)


   
SvaraCitera

LinaBlondina:

Men om ni har några råd för att göra honom mindre blyg så uppskattas det! Ser att andra också har likande problem som mig (skönt att inte vara den enda liksom)

du får vissa när du e med hans kompisar att det e ni lixom, hålla i handen o kyssas litte 🙂


   
SvaraCitera

LinaBlondina:

Men om ni har några råd för att göra honom mindre blyg så uppskattas det! Ser att andra också har likande problem som mig (skönt att inte vara den enda liksom)

Det går inte att göra folk oblyga hux flux. Sluta kläng på honom och ge honom en chans att bygga upp lite trygghet i sociala situationer.
Ge honom det, det kommer säkert [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag2:

du får vissa när du e med hans kompisar att det e ni lixom, hålla i handen o kyssas litte 🙂

Det är just det han inte tycker om.. Han vill varken kyssas eller hålla handen 😛 Det är det jag försöker lära honom, att det är normalt att par visar sin kärlek till varandra lite då och då bland folk, självklart inte alltid men en speciell blick, några fina ord eller en kram är allt som behövs! [smile]


   
SvaraCitera

LinaBlondina:

några fina ord eller en kram är allt som behövs!

jaa dete det [smile] gå små steg i taget 🙂 kramas o hålla hand o mm o sen litte fina ord o så 🙂 hoppas det går bra [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag2:

jaa dete det gå små steg i taget 🙂 kramas o hålla hand o mm o sen litte fina ord o så 🙂 hoppas det går bra

Mm, får väl ta småsteg och berätta för honom att man inte behöver stå och tokhångla för att det ska vara kärlek utan att också de där småsakerna också är kärlek! [wink]


   
SvaraCitera

LinaBlondina:

Mm, får väl ta småsteg och berätta för honom att man inte behöver stå och tokhångla för att det ska vara kärlek utan att också de där småsakerna också är kärlek!

hehe jaa det e klart behöver ju inte börja med det 😛 får ge honnom själlförtroende hemma när ni e ensama med [wink]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Eftersom det statistiskt sett inte är så överdrivet många som är ihop resten av livet när de blir ihop när de är 15/16? [smile]

Nej precis men dom kanske inte är median i den statistiken.

Nintendo:

Och nu vågar hon inte påpeka det mer för att hon är rädd för att han ska göra slut? [no-no]

Maybe..

Nintendo:

Så lät det inte på henne [no-no]

Nej, men hon kan ta till sig det jag sagt och kolla med han än en gång... eftersom man KÄMPAR .. 🙂

LinaBlondina:

Men om ni har några råd för att göra honom mindre blyg så uppskattas det

Gör pinsamma saker du! 😉 Visa att du inte är perfekt... visa att du är perfekt genom att vara den du verkligen är!

Krama han ofta och visa han att du verkligen behöver han... och att du visar att du kan även bli svartsjuk .. vilket visar att du gillar han och att ni är kvar med varandra och att han inte blir på andra tankar så som att bli lätt svartsjuk eller liknande... när du visar det så kommer du märka att han blir rikligt positiv och kan på så sätt visa mer kärlek och sedan visa framfötterna på hans träningsområden;)

Mer att förlora mer kämpar han! (A)

Att visa att du är svartsjuk eller orolig för han gör att man som kille tar det som att du är trogen och du vill bara vara hans... finner det mycket gott .. sexigt och nyttigt för andra partnern... Om man tänker efter så är det verkligen skönt att höra när andra partnern blir svartsjuk för då vet man nästan vart man har dem ? (A)


   
SvaraCitera

men respektera honom för den han är


   
SvaraCitera