Aviseringar
Rensa alla

"Han är för vacker för att vara skyldig"


Ämnesstartare

Han är för vacker för att vara skyldig

Om detta är sant så förstår jag inte vad som gått fel med dagens ungdomar.
Ledsen


   
Citera
Ämnesstartare

Håller verkligen med; han var ju inte särskilt snygg alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk har väl en nidbild av hur en terrorist ska se ut och han ser ju snarare ut som den blyge killen i klassen än som en skruvad mördare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mycket glad

Nachac:
Håller verkligen med; han var ju inte särskilt snygg alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man är så naiv, hur lever man då? det måste vara tjejer från fantastiskt trygga områden, helt utan livserfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man är så naiv, hur lever man då? det måste vara tjejer från fantastiskt trygga områden, helt utan livserfarenheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Håller verkligen med; han var ju inte särskilt snygg alls.

Men vacker är han alltså?

ceka92:
om man är så naiv, hur lever man då? det måste vara tjejer från fantastiskt trygga områden, helt utan livserfarenheter.

Bra fråga. Hoppas att många av dem bara trollar, men de som råkar vara seriösa måste det ha blivit något fel med någonstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Men vacker är han alltså?

I min bok är snygghet ett grundkrav för att vara vacker, så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, jag hoppas bara att man skiter i de infantila idioterna och tar reda på om han är skyldig eller inte, och om han är det så hoppas jag vi slipper se ansiktet, vackert som fult, igen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man definierar vacker som 'passa in i boyband' 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ett vanligt fenomen, även våldtäktsmän frias pga. snygghet och vältalighet. och att kvinnor romantiserar hemska män är även vanligt, går att se på vardaglig arena. 


   
SvaraCitera
Bakric


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sådär har det ju alltid varit.. Fick inte Ted bundy en massa kärleksbrev utav kvinnor?? Även Breivik har fått vill jag minnas.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att få kärleksbrev är en sak, men att folk seriöst hävdar att de är oskyldiga fast det är bevisat att de utfört brottet är en annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: det är bevisat att de utfört brottet

är det bevisat nu? trodde inte det


   
SvaraCitera