Aviseringar
Rensa alla

Han är med mig men kollar på andra


Ämnesstartare

Det är så att jag och min pojkvän o jag har varit tsms i 1 år nu.. O han har alltid talat om för mig hur vacker o perfekt jag är. Men själv har jag typ världens sämsta sjförtroende O han gör inte saken bättre genom att tala om hur sexig shaakira, nikki minaj, och Jlo är. Jag kmr ihåg en gång när han sa t mig att ja va för smal o att han inte ville k**** ett skelett o att alla borde se ut som nikki minaj. där sårade han mig som fan. han vet att ja inte mår bra och att jag har dåligt sjfrötroende o har höga krav på mig själv.
Han gör mig så jävla sur o svartsjuk. överdriver jag?[sad]


   
Citera

mwoah:

Jag kmr ihåg en gång när han sa t mig att ja va för smal o att han inte ville k**** ett skelett o att alla borde se ut som nikki minaj.

trevlig kille


   
SvaraCitera

nej, om han kallar dig för skelett och hänvisar till ett annat ideal är han en douche.
lär honom lite hut, börja med att sexvägra. [no-no]

Image


   
SvaraCitera

mopsen:

han

mopsen:

är

mopsen:

en douche


   
SvaraCitera

mwoah:

Jag kmr ihåg en gång när han sa t mig att ja va för smal o att han inte ville k**** ett skelett

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han sa förlåt o att han bara drev sen efteråt sa han att ja va perfekt o sånt där...
men ja e ftf skit sur... hatar när han lägger upp videor på JLo på fb o skriver DDAAAMN MAMACITA


   
SvaraCitera

mwoah:

Jag kmr ihåg en gång när han sa t mig att ja va för smal o att han inte ville k**** ett skelett o att alla borde se ut som nikki minaj.

Blivande_japan:

trevlig kille

mwoah:

överdriver jag?[sad]

Nä.

Dan_the_ironman:

mopsen: han
mopsen: är
mopsen: en douche


   
SvaraCitera

mwoah:

Jag kmr ihåg en gång när han sa t mig att ja va för smal o att han inte ville k**** ett skelett

[love]


   
SvaraCitera

Du kanske skulle be honom sluta vara en så skräpig person.


   
SvaraCitera

mwoah:

ag kmr ihåg en gång när han sa t mig att ja va för smal o att han inte ville k**** ett skelett o att alla borde se ut som nikki minaj.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åhhh jag är så jävla arg på honom just nu..


   
SvaraCitera

mwoah:

åhhh jag är så jävla arg på honom just nu..

Förstår det, skäll ut honom.


   
SvaraCitera

Att han kollar på andra är ju en grej, men att han nedvärderar dig på det sättet är fan inte okej. Gör slut med idioten.


   
SvaraCitera

Varför är du ihop med honom om han får dig att må dåligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mwoah:

shaakira, nikki minaj, och Jlo

He likes dem curvy!
Alltså, det är väl en sak om han tycker att du är för smal, och inte attraheras av det, men han behöver ju inte göra dig ledsen.
Låter förövrigt som att ni är typ 14, så dumpa honom och hitta någon som tycker om dig för den du är.


   
SvaraCitera