Aviseringar
Rensa alla

Han är tillbaka.


Ämnesstartare

morbergöl.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Jäklar vad det där ser göttigt ut. 


   
SvaraCitera

Älskar han alltså. Bilden är fantastisk


   
SvaraCitera
Kudhos

Fantastiskt bild. Blir sugen på öl, sommar, och värme.


   
SvaraCitera
reben

<3   


   
SvaraCitera

En av dom vackraste bilderna jag har sätt! :')


   
SvaraCitera

Åh, öl. En av mina lärare pratade öl idag, har varit sugen på det sen dess.


   
SvaraCitera

så fort jag ser den mannen kan jag inte låta bli att tänka att han ser ut som 1 hustrumisshandlare. har aldrig känt så inför ngn annan människa någonsin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gubbe i Järna:
Åh, öl. En av mina lärare pratade öl idag, har varit sugen på det sen dess.

Låter som en bra skola! 


   
SvaraCitera

Blivande_japan: så fort jag ser den mannen kan jag inte låta bli att tänka att han ser ut som 1 hustrumisshandlare. har aldrig känt så inför ngn annan människa någonsin

Han ser ut att ha någon form av ondska i sig ja, någonting med ögonen och ansiktsformen


   
SvaraCitera
Draug

back 2 attack med sitt flottiga hår.


   
SvaraCitera

images?q=tbn:ANd9GcRcUIHNT2bCFoedsi-22OI


   
SvaraCitera

Folk har för mycket åsikter om hans hår märker jag. Han är ju UNDERHÅLLANDE det är ju det som är grejen. Sen om han inte är superhygienisk i sitt eget kök så fine, men hur hygieniska är ni själva liksom. 

Nu ska jag smaka på hans öl! SKÅL på er snoppar!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
så fort jag ser den mannen kan jag inte låta bli att tänka att han ser ut som 1 hustrumisshandlare. har aldrig känt så inför ngn annan människa någonsin

han har en väldigt hög klass av ADHD, vilket förklarar hans väldiga energi. han skådespelar enligt honom själv i alla program som han medverkar i. jag tror att han har sagt att han har problem med ilskehantering och annan hantering av känslor i en intervju som jag har läst.

vet vad du menar men jag tror dvs personligen inte att han är detta, endast mycket intensiv och känslosam. 


   
SvaraCitera

Morberg, om katten själv får välja.


   
SvaraCitera