Aviseringar
Rensa alla

Han blir sur när jag inte hör av mig men...


Ämnesstartare

Jag snackar med en kille på mer än ett kompis sätt och han blir sur när jag inte hör av mig på några dagar MEN problemet är när jag väl hör av mig så är han kall eller ger korta svar som får mig att tro att han inte vill att jag ska smsa. Jag har sagt till honom men då förnekar han det bara?!
Vet någon vad problemet är för jag blir galen snart [tired]


   
Citera

amen lek kylig tbx da


   
SvaraCitera

Nej jag vet inte vad problemet är men tycker du inte att det ger något att kontakta honom så sluta med det. Kan ju inte vara jättekul att smsa någon som knappt aldrig svarar.

Eller så slutar du smsa 30 gånger om dagen och ringer en gång istället. Är han lika tråkig över telefon så lägg ner och gå och gör något helt annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Eller så slutar du smsa 30 gånger om dagen och ringer en gång istället. Är han lika tråkig över telefon så lägg ner och gå och gör något helt annat.

jag smsar honom knappt det är just därför han blir sur


   
SvaraCitera

sunshinee:

jag smsar honom knappt det är just därför han blir sur

Jag menade inte att du skickade 30 sms om dagen vad jag menar är att om han nu vill att du ska kontakta honom men knappt svarar på sms så kan du väl ringa honom nån gång istället. Då är det nog svårare för honom att spela kylig.


   
SvaraCitera

Varför vill man snacka med någon som är så pass tjurig? Vad får du ut av det? [love]


   
SvaraCitera