Aviseringar
Rensa alla

Han bryter ner mig utan att det märks


Emmsan00:

Tyvärr är människan vi pratar om en sån efterbliven typ som det inte går att resonera med. Det kommer inte finnas något att ta upp för mig eftersom han sakta och osynligt är taskig. Han kommer inte lyssna och bara säga mer skit. Tro mig, har stött på den stilen när vi bråkat innan det var en av anledningarna till att det tog slut


   
SvaraCitera

Emmsan00:

Tyvärr är människan vi pratar om en sån efterbliven typ som det inte går att resonera med. Det kommer inte finnas något att ta upp för mig eftersom han sakta och osynligt är taskig. Han kommer inte lyssna och bara säga mer skit. Tro mig, har stött på den stilen när vi bråkat innan det var en av anledningarna till att det tog slut

fan vad drygt. försök fokusera på annat och typ "be the bigger person". hans beteende är löjligt. en tröst är väl att högstadiet inte varar för alltid.


   
SvaraCitera

Emmsan00:

Åh vad gulligt, har massa goda vänner som lyssnar på mig och det känns ju bättre men vad kan de göra? Allt känns bara så hopplöst❤️

Tror inte dom kan göra något , men lite mer stöd är ju alltid bra . Vet inte vad jag mer kan ge för tips , var lite elak mot honom som han är mot dig . Fast då gör du ju samma tillbaka , och att bara se förbi problemet skadar ju förfarande sina egnas känslor :/ ❤️


   
SvaraCitera

Du ska inte behöva känna dig äcklig och dålig bara för att han är elak. För min del är det honom jag blir äcklad av och vill spy av för att han verkar så taskig. Kram och lycka till!


   
SvaraCitera