Aviseringar
Rensa alla

Han


Ämnesstartare

ingen aning hur jag egentligen ska börja men, året 2014 i maj ungefär fick jag kontakt med en kille, från en sida som heter kamrat!..  kontakt ännu. men nu är det så att jag har fått känslor för han. vilket jag absolut inte borde ha, han är 19 år och jag 14 år. vet inte om han känner samma sak för mig... behöver hjälp!!!    och en annan sak, han fixade ett konto till mig på Skype. jag addade andra också på den, och såklart snackade också med dem!     i februari detta året blev de typ en paus emellan oss, hade inte kontakt på lite mer än 1 månad. under den månade när jag skulle logga in på mitt konto på Skype, står de ogitligt lösenord. alltså han måste ha bytt lösenord! svartsjuka?   har aldrig frågat han om de, försöker bara att tänka bort de när vi snackar!  


   
Citera

Vad är det du behöver hjälp med? Spåra honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:
Vad är det du behöver hjälp med? Spåra honom?

vet redan vem han är. behöver hjälp med om de kan finnas en chans om han också har känslor för mig. vet att min text va väldigt otydlig...


   
SvaraCitera

theresek:

vet redan vem han är. behöver hjälp med om de kan finnas en chans om han också har känslor för mig. vet att min text va väldigt otydlig...

Prova hitta någon i din egen ålder eller < 18 i alla fall och inte genom nätet.

Det är klart att det finns en chans att han gillar dig, men det finns också en chans att han är mycket äldre än vad han utger sig för att vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:

Prova hitta någon i din egen ålder eller < 18 i alla fall och inte genom nätet.

Det är klart att det finns en chans att han gillar dig, men det finns också en chans att han är mycket äldre än vad han utger sig för att vara.

okeej, asså när jag skrev att jag redan vet vem han är, så menar jag verkligen det, kan hans både för och efternamn så vet när han är född!
 och ja jag vet att jag egentligen ska hitta någon mer i min ålder, men är väldigt svårt att ens titta på någon annan på det sättet när bara han finns där!..


   
SvaraCitera

theresek:

okeej, asså när jag skrev att jag redan vet vem han är, så menar jag verkligen det, kan hans både för och efternamn så vet när han är född!
 och ja jag vet att jag egentligen ska hitta någon mer i min ålder, men är väldigt svårt att ens titta på någon annan på det sättet när bara han finns där!..

Okej då återstår bara att prata med honom antar jag.


   
SvaraCitera
reben

skaffa ett eget skypekonto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
skaffa ett eget skypekonto

haha, eller så skiter bara man i Skype bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:

Okej då återstår bara att prata med honom antar jag.

antar jag med nu också, vet fan inte hur bara


   
SvaraCitera

theresek:

antar jag med nu också, vet fan inte hur bara

Börja med hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsnack:

Börja med hej.

okeeeej


   
SvaraCitera

Träffa han irl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemligkill00:
Träffa han irl?

ksk de!


   
SvaraCitera

Det skulle jag ha gjort. Första gången typ på ett café i din stad.:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemligkill00:
Det skulle jag ha gjort. Första gången typ på ett café i din stad.:D

skulle nog absolut funka!


   
SvaraCitera