Aviseringar
Rensa alla

HAN FUSKAR


Ämnesstartare

någon som såg postkodmiljonären nyss eller???? grabben som har klarat sig utan livlinor fram till 500000 då han ba "ojdå jag kanske borde ta en livlina", hans bror sitter i publiken och har svarat rätt på ALLA SAMMA FRÅGOR HITTILS. de är inte ens biologiska bröder tror jag, då ena är utländsk och bryter och är svensk och pratar överkorrekt, så de kan inte ha fötts med samma fotografiska minne, I ALLA FALL:

började misstänka nissen när han hade svarat rätt på alla frågor upp till 350, så när han fick frågan för 500 000 så kolla jag på brorsan i bakgrunden och han låtsades gäspa, samtidigt som han höjde ett pekfinger. jag sa till pappa "om rätt svar är nr 1 nu så fuskar de" och DET VARE. helt sjukt [bigsmile][bigsmile][bigsmile] så fult att göra det så dåligt. antagligen sitter de flera i publiken och gestikulerar till varandra rätt svar.

han har en fråga kvar nu så vinner han miljonen, nästa vecka, antar att de kommer analyserar och diskas?? fett kul haha


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

dessutom verkar de typ speeadade on drugs eller jättenerövsa


   
SvaraCitera
Åtta

Vill nästan se nu. Finns det på tv4 play eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vill nästan se nu. Finns det på tv4 play eller något?

http://www.tv4play.se/noje/postkodmiljonaren?title=postkodmiljonaren_del_41&vide...

där, ska leta upp när jag såg han fuska


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha ska se [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men gud, det såg inte jag eller tänkte på! Ofta folk gör så? Han verkade faktiskt nervös... Måste kolla på repris och nästa vecka!

Att folk kan vara så jävla fräcka alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HERREGUD, kolla från 17:55, kolla på brorsan i bakgrunden AHAHAHA så genomskådligt hela grejen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brorsan är unge killen till vänster


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Att folk kan vara så jävla fräcka alltså.

vaddå alla älskar pengar [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså han som tävlar verkar ju ah någon slags förklaring till varje fråga. eller alltså han chansar ju inte, såg honom igår också [crazy] typ varje grej ba "jaaa det här var jag faktiskt med om"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

HAHAHA

[love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

vaddå alla älskar pengar

Haha, sant! Men ändå, råna en bank eller vad fan som helst! Haha, närå[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

närå[wink]

Vaddå, vill du inte råna en bank? du kan få köra flykt bilen om du vill[blush] elr så kan du få ett vapen och skrämma folk[blush][blush][blush][blush]

Sen så skaffar vi en snubbe från Ryssland som bara kan säga "Da" och han är på typ 180kg 2 meter lång med Rambo headband på sig[cool]


   
SvaraCitera
Åtta

Lounge fact:

HERREGUD, kolla från 17:55, kolla på brorsan i bakgrunden AHAHAHA så genomskådligt hela grejen

Men hur kan han signalera den tävlande när han sitter bakom honom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men hur kan han signalera den tävlande när han sitter bakom honom?

det kanske sitter någon annan mittemot också [tard] som tolkar signalen från brodern och sen signalerar till han som tävla r[blush]


   
SvaraCitera