Aviseringar
Rensa alla

HAN FUSKAR


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

alltså han som tävlar verkar ju ah någon slags förklaring till varje fråga. eller alltså han chansar ju inte, såg honom igår också [crazy] typ varje grej ba "jaaa det här var jag faktiskt med om"

Jag tror inte han är osmart och inte kan något, bra på att babbla, kan en del själv + tar hjälp av folk i publiken. Känns inte som en tillfällighet att han har klarat sig upp till 500000 utan en enda livlina när brorsan höjer fingret på den där frågan + efter 08.10 så ser man en man i publiken vifta upp handen [crazy] och då får han plötsligt instinkt om vem det kan vara [crazy]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Men hur kan han signalera den tävlande när han sitter bakom honom?

Det sitter kanske fem pers i publiken som samarbetar, brorsan är den som kan frågan och signalerar till den som viftar svaret till deltagaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Jag tror inte han är osmart och inte kan något, bra på att babbla, kan en del själv + tar hjälp av folk i publiken.

det var det jag mjenade [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Det sitter kanske fem pers i publiken som samarbetar, brorsan är den som kan frågan och signalerar till den som viftar svaret till deltagaren

konspiratorisk mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Hur kommer det sig att brorsan (som får sitta och trycka in sina svar till richard också) och deltagaren har alla rätt fram till 500 000? Utan en enda livlina? 3 personer har blivit miljonärer på 5 år.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Liebestraum:

konspiratorisk mycket?

Men detta är för mycket för att vara en tillfällighet jöö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha och hans bror sitter och nickar och ser ut att tänka typ "men jaaa det är det, svara det nu!!" så fort han som tävlar pratar om santeria [bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag är djupt tveksam. En sak hade det varit om han suttit med en mobil och typ surfat i 30 sekunder innan han signalerat svaret, men nu "signalerade" han ju typ en halv sekund efter att programledaren ens nämnt det första alternativet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Vaddå, vill du inte råna en bank? du kan få köra flykt bilen om du vill elr så kan du få ett vapen och skrämma folk

Sen så skaffar vi en snubbe från Ryssland som bara kan säga "Da" och han är på typ 180kg 2 meter lång med Rambo headband på sig

Jo! Men så gör vi! Du fixar snubben från Ryssland. Och jag kör bilen, har ju inget körkort, så bara det kommer bli en upplevelse! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser inte var han gör det lol

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

såg det nu

Åtta:

Jag är djupt tveksam. En sak hade det varit om han suttit med en mobil och typ surfat i 30 sekunder innan han signalerat svaret, men nu "signalerade" han ju typ en halv sekund efter att programledaren ens nämnt det första alternativet.

håller med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Jo! Men så gör vi! Du fixar snubben från Ryssland. Och jag kör bilen, har ju inget körkort, så bara det kommer bli en upplevelse! [bigsmile]

Yeah, it´s on baby![cool] men det jämnar ut sig, jag har inget bankrånare kort så det blir olagligt somfan[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hahaha och hans bror sitter och nickar och ser ut att tänka typ "men jaaa det är det, svara det nu!!" så fort han som tävlar pratar om santeria [bigsmile]

Haha ja de verkar fett nervösa båda två

Åtta:

Jag är djupt tveksam. En sak hade det varit om han suttit med en mobil och typ surfat i 30 sekunder innan han signalerat svaret, men nu "signalerade" han ju typ en halv sekund efter att programledaren ens nämnt det första alternativet.

Tror inte de får ha mobiler där inne, men iaf, jag tror att frågan kommer upp på en skärm i studion, om man kan svaret innan så är det inte direkt konstigt att han en halv sekund efter tar upp fingret då det rätta svaret läses upp. Det är så utmärkande att han gör just den gesten efter första svaret är uppläst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Väg ihop det med allt annat jag har skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ Ungefär exakt samma metod som:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Charles_Ingram

att inspireras av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Yeah, it´s on baby! men det jämnar ut sig, jag har inget bankrånare kort så det blir olagligt somfan

Oj[shake] ja, men vad bra då![bigsmile] Annars hade jag ju bara varit olaglig, och det hade ju inte känns bra!
Men, ryssen då... Då kommer ju inte han vara olaglig, då är ju bara du och jag olagliga [sad] eller det kanske är olagligt att vara ryss...[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FLTH:

Men, ryssen då... Då kommer ju inte han vara olaglig, då är ju bara du och jag olagliga [sad] eller det kanske är olagligt att vara ryss...[wink]

aa det är jätte olagligt[blush] speciellt om han heter något konstigt.
Btw är det okej om jag tar med en chiuawa(elr hur det stavas xD) Sen rakar jag skallen och sitter som Dr.Evil i Austin Powers[blush] med lillfingret i munnen[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

aa det är jätte olagligt speciellt om han heter något konstigt.
Btw är det okej om jag tar med en chiuawa(elr hur det stavas xD) Sen rakar jag skallen och sitter som Dr.Evil i Austin Powers med lillfingret i munnen

Alltså. Okej då! Men alltså, jag tänker faktiskt klä ut mig om det är okej? Har lite dålig fantasi, men typ spiderman dräkt? För alltså han är ju jätteond och bekämpar alla goda... Och sen vill jag ha ett trollspö, ett rosa! Men glitter och paljetter! Och så måste vi ju ha ngt att lägga pengarna i och då tänkte jag en sån där röda korset insamlings burk?
Så blir det ju lite snällt iaf, så folk tror att vi ska skänka bort de...

Men det ska vi ju inte! Usch, vad busiga vi är! [badgrin][blush][bigsmile]


   
SvaraCitera