Aviseringar
Rensa alla

HAN GJORDE SLUT!!!


Ämnesstartare

alltså, vi hade något fantastiskt, vi hade sex varje dag typ, och vi träffades för typ två veckor sedan och allt var underbart, vi snackade fan om att gifta oss med varandra [cry][cry] sen bara träffas vi en dag, har sex, och efteråt så gör han slut [cry]

vad fan ska jag göra, han var mitt allt! [chocked] hur kan man gå vidare när man vet att han var ens livspartner? kan man få honom att ändra sig på något sätt?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mitt tips är att skita i honom, vad är det för kille att ha som först har sex och sen gör slut? då var han ju antagligen bara ute efter sexet iallafall [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte ändra på andra människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta men: [bigsmile]

Hur gammal är du?
Är du medveten om hur naiv du låter?

Och: jag beklagar [sad] Men det går över...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå hade ni bara setts i två veckor eller va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Vadå hade ni bara setts i två veckor eller va?

Ja sedan skulle de gifta sig.


   
SvaraCitera

Alltså sa han varför jan gjorde slut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Raubtier:

Ja sedan skulle de gifta sig.

[bigsmile]

Beklagar, lät verkligen som något asbra.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omen:

vi träffades för typ två veckor sedan

Omen:

han var mitt allt!

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hur gammal är du?
Är du medveten om hur naiv du låter?

Och: jag beklagar [sad] Men det går över...

alltså, visst låter det naivt, men vi var verkligen som gjorda för varandra! det var som kärlek från första ögonkastet!

emery:

Vadå hade ni bara setts i två veckor eller va?

alltså vi träffades för 3 veckor sen och blev ihop efter någon dag typ.. var det för snabbt?

Sovande:

Alltså sa han varför jan gjorde slut?

enhimmelskdrog:

mitt tips är att skita i honom, vad är det för kille att ha som först har sex och sen gör slut? då var han ju antagligen bara ute efter sexet iallafall [n]

men han sa faktiskt att han älskade mig.. sen ändrade han sig och sa att det hade gått för fort och då sa jag att vi kunde ta det långsammare men då sa han att han inte trodde han hade några känslor för mig.. så han har kvar några?

menar ni att han lekte med mig? för han är inte sån.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omen:

var det för snabbt?

Alltså menar bara att ni snackade om giftemål osv.

Men nä tror inte han lekte med dig. Det gick nog för snabbt bara. Ni får försöka vara vänner och lära känna varandra bättre så kanske han blir kär i dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men nä tror inte han lekte med dig. Det gick nog för snabbt bara. Ni får försöka vara vänner och lära känna varandra bättre så kanske han blir kär i dig?

jaaa, det går säkert [bigsmile] fast han sa att han inte tyckte vi skulle träffas på ett tag [n] sen har han inte svarat på mina sms... hur länge kommer jag få vänta? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han ville bara ha dina vagina [smile]


   
SvaraCitera