Aviseringar
Rensa alla

Han har somnat in


Ämnesstartare

Är så förstörd just nu. Min ena katt somnade nyss in och jag var inte ens där. Jag sa inte ens hej då. Vet inte hur den andra kommer att reagera när hans kompis aldrig kommer hem igen. Det suger. Säg något som får mig på bättre humör för just nu så vill jag bara dö... Elaka kommentarer kan ni också skriva men de reagerar jag inte på


   
Citera
Ämnesstartare

Och nej det är inte bara en katt för mig är det som en familjemedlem det här suger så otroligt mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjälp avlider av sorg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[n]
Vad hände? Var han gammal?


   
SvaraCitera

Tråkigt att höra. 🙁


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Angelize:

Och nej det är inte bara en katt för mig är det som en familjemedlem det här suger så otroligt mycket

[cry]


   
SvaraCitera

kanske blir bättre om du beställer en pizza? tröstäta lite osv [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta hand om dig! Var han gammal?


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ändrat: tydligen så var det så att han har inte kissat på kanske hela helgen. han har varit så nervös och mjauat nonstop. och då har det samlats kiss eller något i uringrejen. och tydligen så sa de att det är krångligt och att det kommer tillbaka. man kunde känna hur det samlats.

får flashbacks från min första katt. samma sak där. fast han hade i lungorna. då spydde han blod och vätska vid avlivning. denna kissade på sig. hemskt att höra. kan tänka mig hur förvirrad och rädd han var inte förstod varför allt hände varför han blev så seg av sprutan. kan inget om detta men sprutan är väl ändå hemsk de dör ju långsamt. fyfan vad detta är jobbigt... när jag vet att det säkert gick att rädda...kanske en liten chans...det var ju inte direkt hjärtproblem. fan fan fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig som en mördare eller i alla fall anstiftan till mrod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

återkommer om mer svar om det verkligen var så att man var tvungen att avliva...ska ringa strax...är så förbannad och ledsen


   
SvaraCitera

Angelize:

hon sa att men det är väl bra tänk på tapeterna och din andra katt han är ju gammal han vill vara själv, det kostar mycket m.m.

Angelize:

jävla psykfall är vad hon är

Känner henne inte, men är benägen att hålla med. Det låter ju som att hon ville bli av med honom.


   
SvaraCitera