Aviseringar
Rensa alla

Han har tagit henne ifrån mig 🙁


Ämnesstartare

Okej, jag ska försöka förkorta denna historian en del. men så fort jag tänker på en sak så får jag ångest, blir ledsen och
så. Förlorade en vän idag, alltså han dog inte men han ville inte prata med mig skrev han och att jag visste varför. Jag hade ingen aning. Men 1 som jag umgicks med tidigare i somras 2 gånger hade tillsammans med min andra väninnas pojkvän hotad min killkompis (1) med yxa och pistol :S jag har inget med det att göra, men han tror att jag sagt saker till dem om honom som fått dem att göra så... Det är hemskt att han tror att jag är delaktig i det. Dessa människor son gjorde det är idioter och jag visste inte att de var såna. Dessutom är min bästa kompis sen 2 år ihop med en av dem och hon har nästan inte hört av dig alls på 2 månader till mig...
Allt är ett enda virrvarr! Jag vet att min bästa väninnas pojkvän har en roll i det hela, han förbjuder säkert henne från att träffa mig och massa andra, han har dessutom aldrig tyckt om mig.. Allt är hans fel 🙁 jag mossttänker att min bästa kompis är fast i förhållandet med honom, eftersom hon för en gångs skull skrev till mig för ett tag sen att hon inte mådde bra för det är mycket som har hänt.

Vad ska jag göra? Jag vill bara ha tillbaka henne som vän (inte för min egens skull utan för att jag misstänker att hon mår dåligt)men kan inte prata med henne då hon aldrig svarar i mobil.
Hjälp.


   
Citera

sluta umgås med dem allihop. de verkar ju helt korkade.


   
SvaraCitera

kan du inte skriva brev till din väninna och fråga hur läget är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag umgås INTE med någon av dem, vill bara ha tillbaka min bästa vän... Och min killkompis som är oskyldig. Dom andra ska jag aldrig mer umgås med :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liten lady:

kan du inte skriva brev till din väninna och fråga hur läget är?

jag vet inte.. Tror inte hon kommer svara 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet ju inte säkert om hon mår dåligt pga honom, hon kanske gör såhär för hon har tröttnat på mig eller något... Isåfall vill jag inte vara hennes kompis, men jag vet ju inte hur det är.. Får väl reda på det när dom har gjort slut 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

Sa ra:

Men 1 som jag umgicks med tidigare i somras 2 gånger hade tillsammans med min andra väninnas pojkvän hotad min killkompis (1)

[cry] Vad är det här för jäkla "en-gång-jag-var-i-Sverige-två-gånger"-svenska.

Förlåt, till ämnet. Försök höra av dig till kompisen utan att samtidigt kontakta de andra. Man borde försöka allt man kan för att hålla sig undan människor som tycker det är roligt att hota med yxor och pistoler (varför har ingen anmält den personen?).


   
SvaraCitera

Jolene, Jolene, Jolene


   
SvaraCitera

Pojkvännen som du misstänker vara medskyldig och förbjuder din vän att umgås med dig, är han etnisk svensk? Kan knappt bärga mig inför alla som citerar mig och kommer skriva "vad har det med saken att göra" som svar på tal.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Jag vet att min bästa väninnas pojkvän har en roll i det hela, han förbjuder säkert henne från att träffa mig och massa andra, han har dessutom aldrig tyckt om mig.. Allt är hans fel 🙁

Hennes fel också att hon inte säger ifrån att hon faktiskt vill umgås med dig och att han ej har makt till att bestämma vem hon ska umgås med eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Sa ra: Men 1 som jag umgicks med tidigare i somras 2 gånger hade tillsammans med min andra väninnas pojkvän hotad min killkompis (1)

Vad är det här för jäkla "en-gång-jag-var-i-Sverige-två-gånger"-svenska.

jo, jag vet, men jag orkar inte vara noggrann med att stava på internet. Men ja, jag har haft MVG i svenska, så...

Och ja, jag ska hålla mig undan från dem eftersom jag är rädd för dom också 😐 fast jag visste inte det från början om jag vetat hade valet varit enkelt.

Skrev jag att ingen hade gjort det? Nej 🙂 jag är mycket säker på att han som blev hotad av dem (min kompis) gjorde det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

x_marty:

Pojkvännen som du misstänker vara medskyldig och förbjuder din vän att umgås med dig, är han etnisk svensk? Kan knappt bärga mig inför alla som citerar mig och kommer skriva "vad har det med saken att göra" som svar

Jag vet dock inte om han "förbjuder" henne från det 😛 men jag kan tänka att han har inflytande (han gillar mig inte) som gör att hon lyssnar på han eller nåt... Men jag vet ingenting, eftersom jag inte lyssnat vad dom pratar om....
Ja det är han, men han den andra som var med, är inte det..

Hoppas bara inte dom hittar denna tråden eller nåt 🙁 för då är jag verkligen illa ute, lol. :/


   
SvaraCitera

OF 5:

sluta umgås med dem allihop. de verkar ju helt korkade.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hoppas bara inte dom hittar denna tråden eller nåt 🙁 för då är jag verkligen illa ute, lol. :/

Okej. Jag kanske borde visat mer empati eller medkänsla för dig som blivit utsatt. Var lite barnsligt av mig att skriva mitt inlägg. Men jag kom inte på något annat att skriva om heller så.. [sad]


   
SvaraCitera

Dumpa alla. Du kommer att träffa nya människor i ditt liv som ger dig mycket mer än de här pappskallarna.


   
SvaraCitera