Aviseringar
Rensa alla

han hittar på saker som inte är sant , 🙁


Ämnesstartare

hej !
ni vet...min bästa kompis gillar ju mig.
Nu har han gått runt och sagt till alla hans kompisar att jag gillar honom mer än kompis (vilket jag inte gör!)
Så jag sa till honom att jag BARA gillar honom som kompis,endå är han "klängig" på mig.
Nu veckan efter , får jag höra från hans kompisar att han har gått runt och sagt att han och jag har strulat med varrandra? & det har vi verkligen inte.
Detta höll nästan på att förstöra ett förhållande jag har med en annan kille som jag är på G med...

vad ska jag göra ?
han är ju trots allt min bästa kompis...eller om man ens ska kalla det för det längre. [n]


   
Citera

elinsimonsson:

han är ju trots allt min bästa kompis...eller om man ens ska kalla det för det längre. [n]

han är ju inte din bästa kompis om han håller på sådär.

Ställ honom mot väggen, fråga vad han håller på med och be honom motivera varför


   
SvaraCitera

kan ju bara säga att mina kompisar skulle åkaut med huvudet före om de gjorde sådär utan en toppenanledning


   
SvaraCitera

Prata med han ?
Hur svårt är det egentligen


   
SvaraCitera

love works in percurius ways.

så sluta umgås med honom om han inte är villig att dela verklighet


   
SvaraCitera

men hallå ? dumpa


   
SvaraCitera

Han verkar omogen. Sök mognare vänner.


   
SvaraCitera

prata med honom, för det låter som han gillar dig. Har han haft nån flickvän innan? Om inte så är det kanske varför? Annars så vill han att du ska få trubbel och kanske inte är en så bra vän. Eller så ogillar han den du är på G med. Kan finnas många andleningar, så ta ett ordentligt snack med honom! [no-no](i mitt huvud så ser jag tyvärr att han kysser dig när du skäller ut honom... livlig fantasi [rolleyes] )


   
SvaraCitera

knulla han så blir han nöjd[wink]


   
SvaraCitera