Forumet - Han hör inte av sig.........

Han hör inte av sig.........

5102 1 58
Hej hej! Jag har ett litet problem. Träffade en så urgullig kille i helgen på fest och vi hade det verkligen sjukt kul tillsammans! Hängde med honom konstant i typ 4 timmar och han frågade om mitt nummer. Jag ville av någon anledning leka lite svår så han fick det inte på en gång, men sen vid slutet av kvällen/natten fick han det. Då tar man ju för givet att han ska höra av sig!!!! Det var alltså i lördags han frågade. Har inte hört ett pip och nu är det måndag kväll... Tror ni han kommer höra av sig?? Det kliar i mig, jag vill ju att han ska!!!!!!! [sad]

Spana också in:

Burrr:

adda honom på fb och skriv hej då. han kanske är feg eller tror att du inte är speciellt intresserad

jo det hade jag kunnat göra, men har varit i denna situation förrut då jag fått sitta o vänta som en jävla tok. Tillslut brast tålamodet och jag hörde av mig och då var inte killen ett dugg intresserad. SÅATTE självförtroendet är för närvarande inte på topp.
tinyone:

jo det hade jag kunnat göra, men har varit i denna situation förrut då jag fått sitta o vänta som en jävla tok. Tillslut brast tålamodet och jag hörde av mig och då var inte killen ett dugg intresserad. SÅATTE självförtroendet är för närvarande inte på topp.

vad har du att förlora?
höna:

han kanske råkade skriva 1 siffra fel i numret, eller så vill han inte ha kontakt med dig, eller så är han feg

jag skrev in mitt nummer i hans telefon, är 99 procent säker på att jag skrev rätt...... men man vet ju aldrig. sen det här med fucking telefoner.... han har en iphone och jag en gammal skrutt samsung. har hört att ibland kan det krångla om iphone-människan skickar ett imessage, då kommer inte meddelandet fram!!! men nu försöker jag hitta svar bara kanske