Aviseringar
Rensa alla

Han, jag och smärtan


Ämnesstartare

Jag vet inte vad jag ska göra!

Jag hade en kille, men han gjorde slut...
Jag vet inte vad jag ska göra för att hantera det.
Jag älskade han som en pojkvän, han älskade mig som en kompis.
Han älskade ngn annan.

Jag fick typ panik när det hände och skärde mig...
Jag vill inte att det ska hända igen, jag vet inte vad jag ska göra... Jag kommer typ att fortsätta skära mig. Jag vill inte att jag ska göra det.

Ngn som har några tips?
[cry][n][sad][shake][cry]


   
Citera

emo_bi:

Jag fick typ panik när det hände och skärde mig...

varför då e du en jävla kärring eller


   
SvaraCitera

du växer upp.


   
SvaraCitera

Att skära sig ger bara fula ärr.


   
SvaraCitera

emo_bi:

Jag vill inte att det ska hända igen, jag vet inte vad jag ska göra... Jag kommer typ att fortsätta skära mig. Jag vill inte att jag ska göra det.

Åk till en ö där inget finns.


   
SvaraCitera

emo_bi:

Jag vet inte vad jag ska göra!

"Han, jag och smärtan"
OK tack nuvet jag vad min diktbok ska heta
*kindpussar*[love] seriöst
ska heta så, om ja minns[party][y]

lr nej ja kom på att boken ska heta ngt annat med mer dragningskraft. men en dikt jag skriver om en kille kan heta "Han, jag och smärtan"[y]
tack
*kindpussar*[y]


   
SvaraCitera

troll


   
SvaraCitera

haha va, du skapa väl tråd om att du blev ihop med någon för typ 3 dagar sen?[shake]


   
SvaraCitera

Du är inte ensam, gubben... jag hade en kille och jag älskade honom över allt annat i världen, men dom 3 förhållanden fram och tillbaka varandra knappt 1 månad. Så jag mådde skitdåligt över detta.. över varje gång det tog slut och jag skar mig. Jag satt och deppade ihop totalt och brydde mig bara om mina tårar och allt negativt inom mig och jag mådde inte alls bra. Jag kände bara för att ta livet av mig hela tiden. Men plötsligt fastnade jag för någon annan i skolan.. något jag aldrig känt för någon förut. Jag fick otroligt nog kontakt med honom och nu har vi bestämt att träffas och lära känna varandra. Jag hoppas stort på en framtid med honom.

Så se till att nappa för någon, så glömmer du den där killen.


   
SvaraCitera

Ja


   
SvaraCitera

emery:

du växer upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det va jag som blev ihop med han för 3 dagar sedan...
Jag blev ihop med en tjej när jag va bi i sommras, vi gjorde slut och blev ihop 8 ggr och varje gång så bröt jag ihop och mådde inte bra alls.
Jag grät skit mkt på nätterna då. Men jag har kommit över han. Och jag vet ärr ger fula ärr...
Han var det enda ljuset kvar i mitt liv och nu finns han inte kvar [cry]
Jag va är en tändsticka typ, lät att få tag på och lätt att bryta...


   
SvaraCitera

emo_bi:

Ngn som har några tips?

Sluta lyssna på My Chemical Romance [wink]


   
SvaraCitera

Sensomoralen i den här historien måste vara följande: Man ska inte bli bög. bögar är svin.


   
SvaraCitera

emo_bi:

Jag kommer typ att fortsätta skära mig.

typ :_DDDDD


   
SvaraCitera