Aviseringar
Rensa alla

Han känner att han inte duger...


Ämnesstartare

Hej
Endast seriösa svar nu, tack

Jag har haft pojkvän i snart 9 månader. Och vi har haft sex massa gånger, jag har haft sex innan honom med jag var hans första, så vi låg ungefär på samma "nivå". i början gick det alltid för båda oss, förr eller senare 😛 men nu kommer jag inte, jag måste alltid avsluta själv. Och det är självklart väldigt irriterande och han frågar om han gör något fel. vilket han inte gör. Jag vet inte vad jag ska göra?

Är det någon som har vart med om det här?


   
Citera
Ämnesetiketter

Isssa:

Endast seriösa svar nu, tack

jag gissar: ert sex kan ha blivit lite rutinartat och även om du tycker det är skönt blir du inte längre så upphetsad att du darrar i hela kroppen, och avsaknaden av den sista emotionella kicken gör att du inte längre får orgasm endast av att bli knullad, utan behöver lite extra stimulans.


   
SvaraCitera

Hahahhaha, trodde det var Issen som hade gjort tråden först, läste fel..


   
SvaraCitera

Isssa:

Jag vet inte vad jag ska göra?

Gör ingenting. Om du känner att du måste komma, antingen pga. din egen irritation eller för att din kille ska bli nöjd, så kommer det bara bli mycket svårare.

Så det bästa du kan göra är att få din kille att verkligen förstå att det inte är han som gör fel, och att han gör det värre om han tar det personligt.

Sen om sexet börjar bli rutinartat så kan ni krydda upp det på något sätt men gör det för skojs skull. Att göra något nytt för att lösa ett problem är ganska osexigt.


   
SvaraCitera

Vad är det du gör själv som inte han kan göra åt dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låt honom avsluta dig istället.


   
SvaraCitera

Beskriv ert sex?
Lägger du dig på sängen och så kör ni missionären tills han kommer eller lägger han ner tid på att slicka och pulla?

Utan slick o pull ere inte konstigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit med om samma. Kom hela tiden i början av förhållandet, men sen tog det stopp några gånger (kanske gick för snabbt för honom?) och sen fortsatte det hela tiden att jag aldrig kom, tillslut blev man nere och tänkte "jag kommer inte komma nu heller". Så jag tror det kan vara psykiskt, som det var för mig. Ta det lugnt, prova nya grejer om du vill, men tänk inte så mycket på det så ska det nog gå bättre.


   
SvaraCitera

Jag har varit tillsammans med min tjej i åtta månader och vi har sex, hon har aldrig kunnat komma under penetration, utan detta fixar jag antingen före eller efter detta genom (oftast) oralsex, eller "petting" tror jag det kallas.

Kanske har du svårt att slappna av, eller har känslan av att du behöver komma? Då brukar det stanna av för både killar och tjejer när man är i de tankebanorna.
Ni kanske kunde testa en ny ställning?
T.ex om han är bakom dig så rör han mer intressanta områden på dig än vanliga missionären.

Många unga tjejer har även behovet av klitoris-stimulans för att komma under sex, du kanske kunde testa att pilla på den under sexet, eller låt din kille göra det?

Oavsett vilket om du vill komma före, under eller efter samlag så tycker jag att du borde låta din kille ge dig orgasmen, det mår både du och han bäst av tror jag..


   
SvaraCitera