Aviseringar
Rensa alla

HAN KAN INTE STRULA!


emmmah
Ämnesstartare

har träffat en kille som verkligen inte kan strula. det gör att jag blir så sjukt oattraherad av honom. vad ska jag göra?! han tar liksom ut sin tunga och tycker att man ska "vicka" fram & tillbaka över varandras tungar, typ halvvägs utanför munnen. Pussar & kyssar går bra, men inte detta! HJÄLP TACK[n]


   
Citera
Ämnesetiketter

hahaha åh
halvfyllestrulade med en vän som haft flickvän i ett år. Han höll på att kväva mig med sin tunga. Så jävla dålig: Vet inte vad man gör åt det, tänker att om jag gör om det får jag väl prata med honom och föreslå kanske lite mindre tunga och slem.


   
SvaraCitera

Säg åt honom


   
SvaraCitera

hahah trodde det var eeeema

... [sad]


   
SvaraCitera

tänker att o mman haft flickvän i ett år borde man väl ha lärt sig kyssas men icke. Eller så tyckte hon det var hett. Jag vet inte.


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

malber:

Säg åt honom

att säga åt en kille som jag bara träffat några gånger att jag tycker han gör fel och suuuuger på att strula känns lite fel [tard]


   
SvaraCitera

emmmah:

att säga åt en kille som jag bara träffat några gånger att jag tycker han gör fel och suuuuger på att strula känns lite fel

Du behöver inte säga åt honom att han suger på att strula. Men nästa gång ni gör det kan du ju säga "Jag gillar att göra såhär" och så visar du honom.


   
SvaraCitera

emmmah:

att säga åt en kille som jag bara träffat några gånger att jag tycker han gör fel och suuuuger på att strula känns lite fel [tard]

vad är alternativet (förutom att sluta vara intim med honom)?


   
SvaraCitera
emmmah
Ämnesstartare

elverpigen:

som haft flickvän i ett år

Haha.. grejen är att den här killen har haft många tjejer, han är äldre osv. min kompis som också strulat med honom sa att han gjorde så också första gången men att det vart bättre andra. men han kör ju sitt race.. haha. blir seriöst äcklad när han gör så ohch det är inge kul eftersom jag tkr om honom annars oså [n]


   
SvaraCitera

Säg att du inte gillar tungkyssar [crazy]


   
SvaraCitera

Han kan inte läsa dina tankar. Han kommer inte ändra sitt sätt att strula om du inte säger åt honom att du tycker om att göra på ett annat vis. han kan inte veta att du inte gillar när han kör sitt race


   
SvaraCitera

Försök styra kyssen. Sug först på hans läppar, visa tydligt vad du vill och vad du gillar.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

emmmah:

HJÄLP TACK[n]

säg åt honom att öva på din syrra
[wink]


   
SvaraCitera

du får väll styra upp verksamheten då istället för att förvänta dig att få allt serverat


   
SvaraCitera

stereo total:

Försök styra kyssen. Sug först på hans läppar, visa tydligt vad du vill och vad du gillar.

Jag gillar att läsa sånna här trådar för man hittar sånna här guld-inlägg.

SUG INTE PÅ HANS LÄPPAR DET LÅTER JÄTTELÄSKIGT.


   
SvaraCitera