Aviseringar
Rensa alla

han kommer aldrig


Ämnesstartare

har haft sex med en kille fyra gånger. Allt är bra och så, alltså verkligen, skulle inte säga att jag gör dåligt ifrån mig. Helt vanligt bra sex alltså. Men han har aldrig kommit?! Och vad kan beror de på? Kan väl inte bero på mig? 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

han runkar för mycket Hjärta


   
SvaraCitera
reben

vfr skulle det inte kunna bero på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vfr skulle det inte kunna bero på dig.

varför skulle de bero på mig då? jag är fan inte ful (he he). Vi kör olika ställningar, allt jävla möjligt sex, han får bestämma takten. Allt. Men han kommer aldrig. Och jag märker att han tycker det är jobbigt så ja? 🙁 va kan de annars va, fattar inte sånt


   
SvaraCitera

han är magisk 


   
SvaraCitera

fan bryr du dig, han skulle inte bry sig


   
SvaraCitera
reben

elinsimonsson:

varför skulle de bero på mig då? jag är fan inte ful (he he). Vi kör olika ställningar, allt jävla möjligt sex, han får bestämma takten. Allt. Men han kommer aldrig. Och jag märker att han tycker det är jobbigt så ja? 🙁 va kan de annars va, fattar inte sånt

fråga hnm då? va han vill


   
SvaraCitera

varför är det dåligt?


   
SvaraCitera

han e nog spänd och nervös


   
SvaraCitera

Han kanske är nervös eller liknande och känner att han inte kan slappna av och, ehe, släppa loss ordentligt. Sedan kan det förstås bli så att han inte kommer just eftersom han oroar sig över att han inte kommer göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
varför är det dåligt?

att han inte kommer? det är inte dåligt för mig. Men vafan klart man vill ju komma, tycker synd om honom, man märker att han blir lite uppstressad och inte riktigt kan njuta (tror jag) och de är ju inte så kul 🙁


   
SvaraCitera

spelar det ngn roll? om du är nöjd så vrf bry sig 🙂 


   
SvaraCitera

elinsimonsson:

att han inte kommer? det är inte dåligt för mig. Men vafan klart man vill ju komma, tycker synd om honom, man märker att han blir lite uppstressad och inte riktigt kan njuta (tror jag) och de är ju inte så kul 🙁

varför bry sigSkeptisk


   
SvaraCitera

som några redan nämnt så är han nog spänd, tror också det blir en ond cirkel av prestationsångest inblandat i det om det förväntas att han ska komma.

försök att låta bli förväntningarna på orgasm och fokusera på att det ska vara skönt och kravlöst. man kan göra allt precis som vanligt men utan orgasmen som mål, då kan man vara mer kreativ också. kommunicera, om ni inte redan gör det!


   
SvaraCitera

Är du snygg då?


   
SvaraCitera