Aviseringar
Rensa alla

han kommer aldrig


Han är nog nervös och spänd skulle jag tro, och som nöbby sa så blir han nog säkert nervös över just det faktum att han inte kommer. Men prata med honom om det när ni håller på och förklara att han inte behöver stressa fram en orgasm. Var så öppna som möjligt liksom så släpper nog många orosmoment. Och håller med dig fullständigt, det är väl självklart man ska bry sig! Man vill ju att båda två ska få njuta!


   
SvaraCitera

FNÖ: han är magisk

that^


   
SvaraCitera

Ge han massage.


   
SvaraCitera
penja

kommer du då?


   
SvaraCitera
penja

låt det ta tid, lär känna varandra. 


   
SvaraCitera

Jag tror också på att han är nervös, och prestationsångest med mera kan spöka. 


   
SvaraCitera

Stekaren:
Är du snygg då?

?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!? Sluta trolla.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!? Sluta trolla.

det attraktiva hos en partner kan öka chanserna att "komma" 


   
SvaraCitera
höna

Tror på nervositet


   
SvaraCitera

Fingerprints:

?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!??!? Sluta trolla.

Vadå trolla? Jag tror att jag som man har lite lättare att relatera till mannens situation. Inte minst då jag talar av egen erfarenhet.


   
SvaraCitera

FNÖ:

det attraktiva hos en partner kan öka chanserna att "komma" 

Exakt


   
SvaraCitera

Stekaren:

Exakt

vetenskaplig fakta!!!


   
SvaraCitera

FNÖ:

vetenskaplig fakta!!!

Det är ju verkligen så. Visst på fyllan blir man lite mer uthållig (iallafall jag) men om du knullar en riktigt snygg tjej utan kondom och i nyktert tillstånd...aa då går det för en bra mycket fortare än om det vore en granat eller landmina.


   
SvaraCitera

höna:
Tror på nervositet

Vore han nervös hade han troligen slaknat mellan varven också. Nu står det ingenting om det så jag utgår ifrån att det inte är ett bekymmer i sammanhanget


   
SvaraCitera

Stekaren:

Det är ju verkligen så. Visst på fyllan blir man lite mer uthållig (iallafall jag) men om du knullar en riktigt snygg tjej utan kondom och i nyktert tillstånd...aa då går det för en bra mycket fortare än om det vore en granat eller landmina.

vem skulle "sätta på" en landmina? men du kanske menar en mindre attraktiv person


   
SvaraCitera