Aviseringar
Rensa alla

Han kommer inte!!! Varför?


Ämnesstartare

Jag och min kille har haft sex typ 6 ggr men han har aldrig kommit! [sad]

Är det mig det är fel på? Vad kan vara anledningen?
Han säger att han inte känner något...[n]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Slapp? xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han spänner sig säkert och så. Stressad..
Använder ni kondom?

Men det är ju inte ditt fekl. Hjälp honom att slappna av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iPod_:

Använder ni kondom?

Ja det gör vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Slapp? xD

Han tycker det är skönt när jag "spänner" xD


   
SvaraCitera

kanske e bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men spänn då [y] och pröva olika ställningar där du känns mera typ och en massa förspel. okej dte där har du antlaglihen hört tusen gånger förut eh


   
SvaraCitera

Gissar att han stressar upp sig för att han inte kommit de andra gångerna, och inte vill att de ska hända igen. Och att det då blir en ond spiral som bara blir jobbigare och jobbigare att ta sig ur.
Både du och han har ju förväntningen att han ska komma, vilket troligen gör att han inte tänker på något annat och därmed inte slappnar av och njuter.

"onda cirklar" kan vara jobbiga att komma ur (vet jag själv...), men testa släpp förväntningarna.
Kanske komma överrens att ni inte ska ha penetrationssex och förspela så man blir så kåt att man knappt kan bärga sig? eller försöka få han till utlösning genom annat än just penetration?

Sen tar en del killar tar de bara väldigt lång tid innan de kommer. Känner också en som har svårt att komma om han själv inte hjälper till.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fix you:

olika ställningar

Jag vet men jag har lite problem med att byta ställningar, då pressas det in luft, och ja. Det är skitjobbigt! Men jag har dock hört att missionären blir skönare om tjejen har en kudde under ryggen så att killen kommer in på ett lite annorlunda sätt... Ska nog prova det.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är utomlands nu och då har vi sagt att han inte får runka på en och en halv vecka så att han är riktigt kåt när han kommer tillbaka hem. [bigsmile]

Han runkar förresten på ett litet annorlunda sätt... Han har aldrig kommit på det "vanliga" sättet [shake] Kan det vara därför som han inte tycker att sex är särskilt skönt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är ful


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

du är ful

hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

missionären blir skönare om tjejen har en kudde under ryggen så att killen kommer in på ett lite annorlunda sätt... Ska nog prova det.

testa det ni [party]


   
SvaraCitera

Varför måste HAN komma då?
Det är ju hans problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Han runkar förresten på ett litet annorlunda sätt... Han har aldrig kommit på det "vanliga" sättet [shake] Kan det vara därför som han inte tycker att sex är särskilt skönt

Hur gör han? Jag runkar heller aldrig på det vanligt sättet så därför jag är nyfiken.


   
SvaraCitera