Aviseringar
Rensa alla

han litar bara på mig


Ämnesstartare

hejs ?

Det är så att mitt ex tydligen är ledsen och deprimerad, och nu vill han prata med mig om det eftersom han bara litar på mig med det och tänker inte prata med någon annan.
Jag vet att det borde vara en självklarhet att prata med honom, men han vill prata face to face med mig, vilket jag har väldigt svårt för... jag får av nån anledning ångest och panik, jag blir skit nervös.
Och inte nog med det så skriver han saker som "ok, men jag klarar mig nog. har jag gjort det i 14 år gör jag nog det ett tag till, tror jag" vilket jag får så hemskt dåligt samvete för.

Jag vet seriöst inte vad jag ska göra, jag vet inte om jag klarar att sitta och prata med honom...


   
Citera
Ämnesstartare

Men säg det till honom då, att det är för att du mår dåligt och inte för att du inte bryr dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

14..

nåt problem med det eller ?[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men säg det till honom då, att det är för att du mår dåligt och inte för att du inte bryr dig.

kanske borde det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maaaarika:

nåt problem med det eller ?[mad]

nerrå [blush] men gör som emery säger (tumregel)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

nerrå men gör som emery säger (tumregel)

bra (: jo, ska göra det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får ångest och blir nervös vilket jag kan förstå. Man är det inte värt det för hans skull? Det går ju över när ni väl har pratat ut. Annars kan du säga som det är, och kanske erbjuda att ni kan tala om det via msn/telefon eller något?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte ta hand om hans problem,
han behöver han professionell hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg det till honom. Han förstår, och om inte, är han en idiot, som ändå inte är värd att lägger ner tid på [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maaaarika:

Jag vet seriöst inte vad jag ska göra, jag vet inte om jag klarar att sitta och prata med honom...

Skit i det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maaaarika:

kanske borde det..

Ja det borde du verkligen annars kanske han mår ännu sämre för han tror du inte bryr dig.


   
SvaraCitera

isola:

han behöver han professionell hjälp.

Jävlar va du ska va irriterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du kan inte ta hand om hans problem,
han behöver han professionell hjälp.

och vem hade du tänkt skulle ge honom den hjälpen ?
för han lär ju knappast gå & prata med en kurator eller liknande själv.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Skit i det då.

skulle du sagt samma sak om det gälde dig ?


   
SvaraCitera