Aviseringar
Rensa alla

han måste alltid avsluta smset!


Ämnesstartare

nu är det så att jag är på g med en kille som jag verkligen gillar. Vi har träffats flera gånger och allt verkar helt bra.
Men varje gång vi messar varandra måste det alltid vara han som avslutar smset t ex om han säger ''vad gör du?'' och jag svarar '' inget själv då?'' och han svarar ''inget''.
Om jag inte svarar på de så smsar han mig igen och kanske skriver ''<3'' eller ''sötnos'' sen när jag svarar så gör han inte de. Det här var bara ett exempel.

Det är alltid så att han vill avsluta smset annars smsar han mig igen! VET NÅN VAD DET KAN BERO PÅ?
tack på förhands


   
Citera

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

[zzz]

du hjälper verkligen inte


   
SvaraCitera

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

va?

?


   
SvaraCitera

Italiiien:

?

Italiiien:

kosjka: va?


   
SvaraCitera

Han vill ju att du ska svara, fattar du väl.


   
SvaraCitera

suck


   
SvaraCitera

många människor har tvångstanken att dem alltid måste ha sista ordet. prata med honom om det om det är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

vad är det du inte fattar???
Han vill alltid avsluta smset annars forsätter han smsa tills jag svarar sen när jag väl svarar så brukar han inte svara mer och ibland så svarar han och då fortsätter vi smsa varandra länge


   
SvaraCitera

Det beror nog inte på något särskilt. Han tycker väl det känns bäst att avsluta konversationen bara. Kan själv ha samma problem i olika situationer även om jag aldrig har hållit på sådär. Men bland annat här på forumet kan det bli så ibland, känns alltid bäst att vara den som avslutar. Får tvinga mig själv ibland att låta bli att skriva ibland. [crazy]

Kan väl kanske ha att göra med att man är rädd för att såra personen om man helt plötsligt bara slutar skriva. Men det är ju också lite fånigt att tänka så men är man osäker på den man skriver till och inte känner den så bra än så kan det väl lätt bli så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han vill ju att du ska svara, fattar du väl.

men det finns inget att svara på ibland!
Han brukar bara skicka en smile ibland och om jag inte skickar nåt tillbax så smsar han igen


   
SvaraCitera

Italiiien:

Han brukar bara skicka en smile ibland och om jag inte skickar nåt tillbax så smsar han igen

Jamen han vill ju ha svar ändå, skicka en smiley tillbaka eller prata med honom om att du tycker att det är jobbigt.


   
SvaraCitera

Italiiien:

vad är det du inte fattar???

på vilket sätt det här är någon form av problem eller något som förtjänar en plats på till och med ett så degenererat forum som detta och hur i hela helvete vi skulle kunna ha en aning om vad som rör sig i en person vi fått en absurt knapphändig bild av.


   
SvaraCitera

OF 5:

många människor har tvångstanken att dem alltid måste ha sista ordet.


   
SvaraCitera