Aviseringar
Rensa alla

han messa mer när vi är osams...


Ämnesstartare

Nu är det så att en kille som jag är på g med messa mig mer när vi är osams än när vi är sams.
Som t ex igår tjafsade vi och dagen efter messade han mig '' vad gör du'' och så fortsatte vi smsa varandra.
Men när vi är sams messar han knappt -.-
Varje gång vi tjafsar är det HAN som messar först och han kan göra de dagen efter eller några dar.
Men varför? Är det för att han inte gillar när vi är osams eller vad? 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Hans sätt att bli sams kanske. Hade en kompis i mellanstadiet som brukade komma med utsträckta armar och säga "urrrrrrr" för att bli sams när vi tjafsat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hans sätt att bli sams kanske.

Tror också detta.

isola:

Hade en kompis i mellanstadiet som brukade komma med utsträckta armar och säga "urrrrrrr" för att bli sams när vi tjafsat.

Gulligt!
Jag och min lillasyster har ett slags handslag vi kör när vi vill bli sams.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Gulligt!
Jag och min lillasyster har ett slags handslag vi kör när vi vill bli sams.

Åh syskongrejer <3
Jag och min syster älskade mumin när vi var mindre (fast vem kan sluta älska mumin? :S:S) så när vi ville kolla om den andra ljög så fick den lova "handen på mumin", och då fick man verkligen inte ljuga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

"handen på mumin"

Haha! Fan vad sött!
Jag och min syster har också massa såna grejer. Hade t.ex världens längsta hälsning med massa handslag och gester vi gjorde varje gång vi möttes i korridorerna i skolan.
Sånt är så skojigt.


   
SvaraCitera

Kan har han dåligt samvete och vill visa att han finns där?


   
SvaraCitera

Egyptologen:

ag och min syster har också massa såna grejer. Hade t.ex världens längsta hälsning med massa handslag och gester vi gjorde varje gång vi möttes i korridorerna i skolan.

[love] hur gamla var ni då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur gamla var ni då?

Jag var 15 och hon 13. Var bara då vi gick i skolan tillsammans. Jätteroligt att se folks reaktioner!


   
SvaraCitera

Egyptologen:

ag var 15 och hon 13. Var bara då vi gick i skolan tillsammans. Jätteroligt att se folks reaktioner!

Min syster har alltid varit en sådan där som oroar sig för vad folk ska tycka. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min syster har alltid varit en sådan där som oroar sig för vad folk ska tycka.

Vad tråkigt! [sad]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

ag och min syster har också massa såna grejer. Hade t.ex världens längsta hälsning med massa handslag och gester vi gjorde varje gång vi möttes i korridorerna i skolan.
Sånt är så skojigt.

Åh! Jag och min bästis har en hälsning som vi håller på att lägga till saker på hela tiden. Helt stört skoj. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Helt stört skoj.

Eller hur! Man kan lägga till hur mycket som helst så att den blir jättelång.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Eller hur! Man kan lägga till hur mycket som helst så att den blir jättelång.

Våran slutar just nu med världens mest misslyckade cp-puss typ. [blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Våran slutar just nu med världens mest misslyckade cp-puss typ

Aaaw! Gulligt! Du får visa nån gång.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Aaaw! Gulligt! Du får visa nån gång.

Den är inte så lång, men kommer säkert bli allt eftersom. [blush][smile]


   
SvaraCitera