Aviseringar
Rensa alla

Han polare skicka sex sms till honom:S


conplex:

jag träffar en underbar kille som köper allt till mej

Tack för att du krossar drömmen jag hade om att det finns riktigt vackra tjejer som också är snälla, trevliga och grymma personligheter.

Du bevisar bara ytterligare att alla riktigt fina tjejer är moneyhungry bitches..


   
SvaraCitera

TallBall:

Du bevisar bara ytterligare att alla

TallBall:

tjejer är moneyhungry bitches

fix'd


   
SvaraCitera

TallBall:

Tack för att du krossar drömmen jag hade om att det finns riktigt vackra tjejer som också är snälla, trevliga och grymma personligheter.

De finns, jag lovar.


   
SvaraCitera

Speltidning:

fix'd

Inte sant, träffat riktigt grymma tjejer..

Menar bara att sånna som TS, fina och heta tjejer, alltid är bimbosar och money hungriga bitches...

Som tur är så finns det fortfarande söta tjejer kvar 🙂


   
SvaraCitera

LOOOL


   
SvaraCitera

dom kankse tog det som en rolig grej ?
själv skickar jag alltid sjuka sms , sånna sms som ingen fattar vad jag menar men dom spelar alltid med.
hon kanske är likadan ?


   
SvaraCitera

wait.. wut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

conplex:

ta emot sms

Det är väll knappast något han kan göra åt saken, skickar hon sms till honom så får han dem. Det är inte direkt så att han kan välja att ta emot dem eller ej...


   
SvaraCitera

orka läsa hans sms


   
SvaraCitera

TallBall:

Tack för att du krossar drömmen jag hade om att det finns riktigt vackra tjejer som också är snälla, trevliga och grymma personligheter

hej hej här sitter jag och är inte singel


   
SvaraCitera

Varför rotade du ens i hans mobil? [confused]

+ att det kanske var oseriösa sms? Jag och min väninna sitter och skriver massa snusk till varandra, det betyder inte att vi är seriösa med det [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera