Aviseringar
Rensa alla

han psykar mig


Ämnesstartare

Har en flirt med en kollega på jobbet.
Eller jag vet inte vad det är.
Vi är relativt vuxna båda två, en bit över 20.
Vi har jobbat inom samma företag ca 3 månader.
Vi har flirtat en hel del både i verkligheten och på sms och pratat om att vi ska träffas och det har känts som om det är nåt på g liksom. Vi har aldrig kunnat träffas pga olika arbetstider och att vi bor på olika ställen.
Med tiden har smsandet avtagit i och med att det liksom inte aldrig blivit nåt antar jag.
Men för nån vecka sen började vi jobba på samma ställe och träffas i princip varje dag.
Vi flirtar väldigt mycket igen, men han tar inte samma initiativ till att smsa osv. Om jag skickar sms får jag svar direkt och han är väldigt rolig och flirtig.
Grejen är att jag vet inte hur jag ska ta honom. Vi är båda väldigt sociala och buffliga typer, inte försiktiga och blyga precis och han kan vara väldigt sexanspelande och säga mycket sjuka saker.
Jag vet inte om jag ska ta någonting av det han säger på allvar, eller om jag ska ta allt han gör och säger på skämt?
Tex:
ibland är han jättegullig och helt normal.
ibland är han inte alls pratsugen.
ibland sitter han och visar bilder på sina syskon, sina vänner, sig själv utan kläder.. ja you name it. ganska personlig asså.
ibland är han jättemysig och pratar om att vi ska träffas, äta middag osv.
ibland är han bara snuskig och säger massa sjuka saker han ska göra med mig.
ibland spelar han macho och sitter och berättar hur bra han är i sängen och hur bra jag kommer tycka han är.
han skriver lappar till mig på jobbet.. han säger till mig hur snygg jag är varje dag.
jag skrev en gång ett sms om en väldigt bra sak som hänt i mitt liv, då ringde han upp mig och sa grattis osv.
alltså jag förstår verkligen inte hur jag ska ta honom. om jag visste att han skämtade skulle det vara lätt, för då skulle jag kunna skämta tillbaka. om jag visste att han menar allvar skulle jag kunna vara det tillbaka. nu blir det liksom bara kaos av allt.
vill han nånting eller driver han bara med mig liksom, vad tror ni?
jag har funderat på att fråga honom rakt ut vad han vill liksom.. om jag kan ta någonting av det han säger på allvar eller om allt är på skämt..? är det för sjukt eller kan man göra så? haha.

Edit: Han säger för övrigt också att jag är den enda på jobbet han är snäll mot och att om jag skulle få veta vad han sa om mig till andra skulle det bara vara bra saker.. hmm.


   
Citera
Ämnesetiketter
zIGGE

Låter som mig, haha..


   
SvaraCitera

Låter som han är schizo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Låter som mig, haha..

Han eller jag..? Det kanske är du 😉 Vafan vill du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissingNo:

Låter som han är schizo.

Eller huuur! Får fan damp på killen..


   
SvaraCitera

hur gammal är du?


   
SvaraCitera

fattar inte vad är det som är så konstigt


   
SvaraCitera

bielle:

jag skrev en gång ett sms om en väldigt bra sak som hänt i mitt liv, då ringde han upp mig och sa grattis osv.

Tror ej han skulle göra detta om han bara trollade. så go for it


   
SvaraCitera

jaha nej han trollar inte med hela er relation han är väl bara en sån där trollig person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur gammal är du?

22! han också.

Artie:

fattar inte vad är det som är så konstigt

jo! det är konstigt att bete sig på helt olika sätt hela tiden mot en person..
ena stunden säger han att han ska bjuda mig på middag. andra stunden säger han att jag är "använd och släng-material" Jag antar att det var på skämt. Var det första han sa också på skämt då? Hmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Tror ej han skulle göra detta om han bara trollade. så go for it

Okej. tack. jävligt jobbigt att vara den som tar initiativ när man inte vet precis vad man vill själv. haha!


   
SvaraCitera

bielle:

ena stunden säger han att han ska bjuda mig på middag. andra stunden säger han att jag är "använd och släng-material"

när han säger du är till för att användas och slängas eller liknande säg: fuck you försvinn

då fattar han att du inte har samma trollighet som han så han får tona ned trolleriet tror jag


   
SvaraCitera

bielle:

22! han också.

coolt. du verkar yngre på sättet du skriver

jag skulle dock tro att han bara trollar runt lite


   
SvaraCitera

bielle:

man inte vet precis vad man vill själv.

Ni kan ju börja med någonting oskyldigt som middag + bio så får du själv se vad du egentligen tycker om homnom och så


   
SvaraCitera

Jag tycker att det låter som att han vill ha dig.


   
SvaraCitera