Aviseringar
Rensa alla

han rubbar min självkänsla


har träffat en kille, och han är vekligen 10+,till utseendet har han verkligen ALLT enligt mig, och han verkar väldigt charmig till sättet också! men det finns ett problem..han rubbar min självkänsla TOTALT, jag känner mig så otroligt dålig och värdelös i hans sällskap.. fast jag annars inte har så dåligt självförtroende så när jag ser honom blir jag totalt förändrad! han tar mig verkligen med storm om man säger så, jag kan inte bete mig normalt, han är så charmig.. så jag tänkte om ni kunde ger några tips hur man får bättre självförtroende när det gäller killar! har överlag itne svårt att prata med killar men när det kommer till honom får jag verkligen inget vettigt ur mig, om jag får nåt ur mej över huvudtaget vill säga... tacksam för svar!:)


   
Citera

Intala dig själv/låtsas att hans bekräftelse inte är viktig för dig, så kanske du kan bete dig normalt.


   
SvaraCitera

Gör han det medvetet eller känner du dig så bara?


   
SvaraCitera

ANDAS bara, det löser alla problem faktiskt.


   
SvaraCitera

jag tror inte han gör det medvetet, han VET nog att han ser bra ut och att han kan få i princip vem han vill.. men det är mest att jag känner mig så..jag vet inte, som att varför skulle han vara intresserad av mig han kan få vem han vill, jag blir rädd att ens försöka med honom :s


   
SvaraCitera

Panini:

jag blir rädd att ens försöka med honom :s

Verkar han som en seriös person?


   
SvaraCitera

altså..till ytan är han kanske lite player aktig men han är jättesnäll trevlig osv, jag tror att han är seriös, han ligger inte runt med alla om man säger så. det är svårt att säga, jag vet inte riktigt:S


   
SvaraCitera

Panini:

det är svårt att säga, jag vet inte riktigt:S

Men om du känner att du vill vara med honom så satsa.


   
SvaraCitera

Miceparade:

Intala dig själv/låtsas att hans bekräftelse inte är viktig för dig, så kanske du kan bete dig normalt.

det var ett bra tips faktiskt, måste försöka med det, lär inte bli så lätt men..


   
SvaraCitera

med tanke på hur bra han får dig att må tycker jag det låter bäst om du förtränger honom


   
SvaraCitera

OF 5:

med tanke på hur bra han får dig att må tycker jag det låter bäst om du förtränger honom

jag tror faktiskt han kan vara värt besväret..


   
SvaraCitera

HAHA finns en person som också gör sådär med mig, det är helt jävla otroligt. Inga tips att ge dock [bigsmile]


   
SvaraCitera

haha vi får slå oss samman:D


   
SvaraCitera

hehe classic, jag tror att efter en viss tid, efter du träffat han tillräckligt länge så kan du se de små brister han har (alla har små-brister) så kan du använda dem å göra dem stora för dig själv vilket gör att du kan känna dig i samma nivå som killen (:

jag kan vara en gentleman mot en tjej som jag tycker verkar lite så... som du nu o visa bristerna men då kan tjejen ibland bli lite så att hon tycker tvärtom å då blir det roligt 😀 (man måste fixa jakten själv om tjejen är för lätt, för jakten är ju roligast :DD)


   
SvaraCitera

Panini:

har träffat en kille

Panini:

jag känner mig så otroligt dålig och värdelös i hans sällskap

Men om han vill vara med dig så är du ju faktiskt i hans liga liksom. Se det som bekräftelse för dig själv att du har träffat en kille som är 10+ i alla avdelningar. [party]

Eller vänta... jag utgår ifrån att du med "träffat en kille" menar att ni är på g liksom. Om det är så, så lyd det jag skrev ovan. Borde fungera. [cheers]


   
SvaraCitera