Aviseringar
Rensa alla

han rubbar min självkänsla


Panini:

ALLT enligt mig,

Jag har varit i den där situationen och vet hur det är.
Det som du måste förstå är att han är på alla sätt perfekt för DIG. Men som alla andra människor så har han saker som han har dåligt självförtroende och tvekar inför.
Fråga vad han är osäker på och liknande, så får du se att han är mänsklig.

Och vill du ha en framtid med personen i fråga. Så höj inte upp honom på en piedestal som är så hög så du inte når upp. Då kan det inte bli bra hur du än gör.


   
SvaraCitera

tack för alla svar!:)
Såg honom idag, gud vad snygg han är. Försökte bete mig lite normalare och det gick nog faktiskt lite bättre idag haha.. men paniken slår till så fort jag ser honom haha! ojoj..har aldrig tidigare kännt en sån stark attraktion till någon..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panini:

ojoj..har aldrig tidigare kännt en sån stark attraktion till någon..

gulligt[cute]<3


   
SvaraCitera

Leta efter hans brister och fokusera på dessa när du känner dig dålig, eller så inser du att ingen är perfekt.


   
SvaraCitera

isola:

Leta efter hans brister och fokusera på dessa när du känner dig dålig, eller så inser du att ingen är perfekt.

"tyvärr" så har han inga brister..haha, inga som jag har märkt hittills iaf.. måste leta lite mer^^


   
SvaraCitera

Panini:

"tyvärr" så har han inga brister..haha, inga som jag har märkt hittills iaf.. måste leta lite mer^^

Det har han garanterat, lovar att du kommer märka dem om du bara letar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galvmeister:

Det som du måste förstå är att han är på alla sätt perfekt för DIG. Men som alla andra människor så har han saker som han har dåligt självförtroende och tvekar inför.
Fråga vad han är osäker på och liknande, så får du se att han är mänsklig.

[y]


   
SvaraCitera

jag blir tokig på honom!!! han ger så dubbla signaler! ena dagen verkar han jätte intresserad, nästa ser han knappt på mig å verkar inte alls vela ha nåt med mig att göra!!:( usch..


   
SvaraCitera

LOL


   
SvaraCitera

Famine:

LOL

jaha va menar du me de???


   
SvaraCitera

Han gör det medvetet så att du blir så fäst vid han så att han kan knulla runt hur mycket han vill men du kommer försöka förneka det och hålla kvar honom. [smile]


   
SvaraCitera