Aviseringar
Rensa alla

Han sa att han älskade mig!


Ämnesstartare

Efter 4 månader när jag och min kille hade umgåtts väldigt mkt sen första gången vi träffades sa han att han älskade mig. Jag fick det som en chock, och nu undrar jag om det var för tidigt i förhållandet att säja så, eller om det kanske sker tidigare normalt?. Jag bryr ju mig bara om att han gör det, men fick ändå en chock när det bara hade gått 4 månader...

ÄNDRAT 2009-01-17 00:26
säjer inte att 4 månader är en kort period, för det är det inte. Men när brukar det förekomma i era förhållanden att det kommer ut?


   
Citera

SHIT ASSO HAN MÅSTE TYP VA HELT SJUK I HUVUDET ASSO! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ju vissa som säger det efter 1 vecka så 😛


   
SvaraCitera

Tycker du att det var förtidigt av honom att säga det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baza ala gyzar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öhm.. Det är bara en fras... [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En jag knappt kände sa att han älskade mig för att jag skulle ligga med honom.Otroligt intelligent va han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Öhm.. Det är bara en fras... [zzz]

Så sant! Men jag vill tillägga att det är en fras man bara bör andvända när man menar det.. Jag tror honom självklart och jag älskar honom med, men undrade bara när andra sa det i sina förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En jag knappt kände sa att han älskade mig för att jag skulle ligga med honom.Otroligt intelligent va han

förlåt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Otroligt intelligent va han

Det var inte jag va? [blush]


   
SvaraCitera

synd


   
SvaraCitera

isola:

En jag knappt kände sa att han älskade mig för att jag skulle ligga med honom.Otroligt intelligent va han

jag älskar dig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

Tycker du att det var förtidigt av honom att säga det?

Nej, han menade det ju, och det är det som är huvudsaken. Så länge mman menar det tkr jag det inte spelar ngn roll när man säger det. Var mest nyfiken på när andra sa det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara 4 månader, wow. [shake]


   
SvaraCitera