Aviseringar
Rensa alla

Han säger att han gillar mig för mycket för att ha sex?


youareallmine123:

Borde jag lämnna honom tro? [sad]

Gör det.


   
SvaraCitera

Om vi säger såhär, om ni är i ett bra, stadigt o seriöst förhållande skall ni kunna prata, om ni kan prata så kan du ta upp det här ämnet, alltså sex. Blir han väldigt nervös, fumlar med fingrarna(dvs kanske håller på med en penna etc) mumlar osv. fråga bara den simpla frågan 'Varför vill du inte?'

Lycka till 🙂


   
SvaraCitera

tror din kille is fucking someone else [n]


   
SvaraCitera
mynona

youareallmine123:

jag och min kille har varit tillsammans i ungefär tre månader snart och vi har ännu inte haft sex, enligt honom beror det på att han " älskar mig för mycket" och inte vill liksom " smutsa ner mig" p.g.a att jag är oskuld.

youareallmine123:

Det konstiga är att han inte är en "snäll pojke" utan han är en kille med kriminell bakgrund, och har haft ett X antal sexpartens innan mig vilket jag både har hört från honom och hans kompisar.

youareallmine123:

Så vad tusan är problemet?

Problemet är att han tycker att killar kan ha hur många sexpartners och hur mycket sex som helst, medan tjejer som gör samma sak är "smutsiga och orena". Problemet är alltså att han inte verkar tro på rättvisa.

youareallmine123:

Borde jag vara glad att han liksom respekterar mig och min kropp så mycket, eller borde jag ta illa upp?

Om han respekterar dig för att du är oskuld, så respekterar han väl inte dig som person? Han respekterar bara "din oskuld" och din kropp så länge den är oskuld. Om någon annan tjej varit oskuld skulle han ha "respekterat" dem lika mycket, och om du inte hade varit oskuld, så skulle han inte ha respekterat dig. Alltså respekterar han dig inte alls.

Klart du ska ta illa upp när han egentligen inte respekterar dig alls, bara din oskuld? Han värderar dig ju bara enligt din kropp, inte enligt hurdan du är som person?

youareallmine123:

Är det ngt fel på mig?

Nej, det är väl snarare han det är fel på, när han tycker att tjejer är smutsiga om de har mycket sex medan killar som gör samma sak inte är det?

Birgrrr:

det är definitivt inte något fel på dig. men du kanske kan fundera över om du verkligen vill vara tillsammans med en kille som bestämmer åt dig och ser tjejer som har haft sex som 'orena'. tänk, om du inte var oskuld hade han antagligen inte blivit tillsammans med dig - och då kan man fråga sig om han verkligen är intresserad av dig som du är eller bara av att du inte har knullat med någon annan.

+1

Detta är värt att läsa igenom en gång till och förstärka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men shiit! Gud så svårt.. Jag har ju haft mina misstankar om att det än another bitch involved.. [shake]


   
SvaraCitera