Aviseringar
Rensa alla

han säljer hasch


Ämnesstartare

killen jag är på g med berättade för mig att han säljer hasch. Jag är den första tjej som han berättat för och det är inte många fler som vet om det heller mer än hans närmaste vänner. Han har hållit på att sälja droger i sex års tid och han tyckte det var bra om jag visste om det innan vi inledde ett förhållande. Han hade tjej innan mig, men han berättade aldrig det för henne och dom var tillsammans nästan i två år. Han sa att hon var inte den sorts tjejen som han kunde berätta det för, för det kändes som hon skulle säga det till andra. Men han berättar det för mig, han visade till o med haschet för mig. Han vet att jag aldrig kommer säga det till någon och det kommer jag göra heller.

Men saken är den att han är typ beroende av att hålla på såhär, att han skulle förstå om jag inte ville träffa honom mer för han visste inte om han kunde sluta sälja. Men om jag ville att han skulle sluta så skulle han försöka för min skull men han kunde inte lova nått.

Jag vet att det inte är lagligt men varför måste man följa lagar hela tiden? hela världen är ju full av lagar, vad gör det egentligen om man bryter mot någon?
han o ja tycker ju om varandra väldigt mycket och jag har börjat få känslor för honom[blush] han har träffat mina föräldrar och det gick jätte bra. Vi kan prata om allt och det blir bara bättre o bättre ju mer vi träffas.
Jag vill fortsätta träffa honom och se vart det leder, om han kan sluta med det där säljandet för min skull så är det ju någon att satsa på. Det är ju inte så att man behöver vara en dålig person för att man bryter mot någon lag. För det gör nästan alla människor dagligen

Vill gärna höra era åsikter och synpunkter om att sälja droger, och om ni har några tips[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

upponer:

han visade till o med haschet för mig.

åguuu vilken bad boyyyy [blush][cute][cute][cute][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

åguuu vilken bad boyyyy

meh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

åguuu vilken bad boyyyy

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror ej att han kommer sluta för din skull tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

tror ej att han kommer sluta för din skull tyvärr.

och varför tror du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dissa honom, han kmr hamna i finkan förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen så skulle jag tycka att det var okey sålänge det inte var tyngre droger än hash.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ser inga problem med det. Hasch är en sådan harmlös drog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kille rånar banker, men han säger att han ska försöka sluta för min skull men han kan inte lova något :')

upponer:

Jag vet att det inte är lagligt men varför måste man följa lagar hela tiden? hela världen är ju full av lagar, vad gör det egentligen om man bryter mot någon?

Precis, varför måste man följa lagar hela tiden? Man blir ju bara straffad om man bryter mot dem! [rolleyes]

Åh, vad tänker du med nu blonda flicka? Klart som fan att det inte är okej att sälja knark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Personligen så skulle jag tycka att det var okey sålänge det inte var tyngre droger än hash.

jag tycker personligen heller inte det är så farligt. Jag menar har röker ju inte på själv utan han bara säljer det för pengar. Det är ju samma som att sälja alkohol, på ett ungefär.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan säkert få grtais[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han låter som en jävla tönt. Kunde du inte hitta något bättre än så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:

Klart som fan att det inte är okej att sälja knark.

Pga en juridisk eller moralisk aspekt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Han låter som en jävla tönt. Kunde du inte hitta något bättre än så?

nej[blush]


   
SvaraCitera