Aviseringar
Rensa alla

han säljer hasch


Svaret finns säkert någonstans på "Kush 'n' Wisdom".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hasch är en mild drog så det är ingen större fara. Milda droger blir allt mer accepterade och det kommer ju att legaliseras förr eller senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

lol

men vad, [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

men vad,

Men vem bryr sig egentligen, det är ju inte så att man gillar en person pga den inte säljer hash eller säljer hash osv. Om du gillar honom så varför inte bara köra på? Det var ju bra att han iallafall berättade det för dig eller hur? Om han inte hade sagt det skulle du förmodligen inte ens ha märkt av det ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Men vem bryr sig egentligen, det är ju inte så att man gillar en person pga den inte säljer hash eller säljer hash osv. Om du gillar honom så varför inte bara köra på? Det var ju bra att han iallafall berättade det för dig eller hur? Om han inte hade sagt det skulle du förmodligen inte ens ha märkt av det ju...

bryr mig inte så mycket, och sa ju själv att jag ville fortsätta träffa honom och jag uppskattar att han berättade. Ville bara höra andras syn på detta med att sälja droger[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

. Ville bara höra andras syn på detta med att sälja droger

ja risken att polisen tar fast honom är ganska stor såatte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det framgår inte riktigt om du tycker det är jobbigt eller inte att han säljer hasch. eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

bryr mig inte så mycket, och sa ju själv att jag ville fortsätta träffa honom och jag uppskattar att han berättade. Ville bara höra andras syn på detta med att sälja droger

jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

r bra om jag visste om det innan vi inledde ett förhållande. Han hade tjej innan mig, men han berättade aldrig det för henne och dom var tillsammans nästan i två år. Han sa att hon var inte den sorts tjejen som han kunde berätta det för, för det kändes som hon skulle säga det till andra.

[zzz][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

vad[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon måste ju sälja, annars finns det ju ingen att köpa det av [zzz]


   
SvaraCitera
mynona

Den saken har i vilket fall som helst ingenting med er relation att göra, så jag skulle helt enkelt betrakta den som en separat fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr du dig inte så, säger det nog mer om dig än om honom faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

Men saken är den att han är typ beroende av att hålla på såhär,

Alltså näe. Han vore beroende av att sälja droger om han skulle svälta annars, eller om han drabbades av en dödlig sjukdom annars. Nu är han ju bara en liten skit som bidrar till att för unga människor får tag på droger.


   
SvaraCitera