Aviseringar
Rensa alla

Han såg ut som en Umare ;O


ööh..


   
SvaraCitera

😀 coolt. ser aLDRIG umare här, om det inte är sådana jag bjudit hit/introducerat um för


   
SvaraCitera

Har bara sett Moderkakan utöver planerade träffar.

Hästpojken också, iofs.


   
SvaraCitera

elverpigen:

😀 coolt. ser aLDRIG umare här, om det inte är sådana jag bjudit hit/introducerat um för

händer det inte att folk skriker elverpigen mitt i folkvimlet? Har hänt för mig, när jag hette asha [tard][cute]


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:

händer det inte att folk skriker elverpigen mitt i folkvimlet? Har hänt för mig, när jag hette asha

är inte så mkt vimmel här
men ja, en gång kom två fjortisar fram och ba hej det är du som är postorderhoran va? för några år sen. blev paff. Fast om nån skriker elverpigen efter mig tar jag det inte automatiskt som att de är från um, eftersom jag heter elverpigen på typ instagram också, bland annat


   
SvaraCitera

var på samma krog som en paradise hotel-deltagare en gång.


   
SvaraCitera

jesus kristus:

avenyn

jesus kristus:

ensamvargen

Jag brukar inte hänga på avenyn. [blush]


   
SvaraCitera

De flesta gånger jag sett UM:are har det varit planerat. Har dock, i all hast passerat Vio en gång på väg in (och hon ut) från Åhléns City i Stockholm. Jag tvärstannade och blev jättepaff att jag kände igen någon (brukar vara sämst på det)... men den gången försvann hon innan jag hann göra henne uppmärksam om min existens på plats. Skrev på FB-chatten dock och fick bekräftat att det var hon i alla fall! [love]


   
SvaraCitera

Det var jag. [blush]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Jag brukar inte hänga på avenyn.

kan ha fart en annan[blush]


   
SvaraCitera

jesus kristus:

kan ha fart en annan

Fart? [blush]


   
SvaraCitera