Aviseringar
Rensa alla

han svarar inte..?


Ämnesstartare

mitt ragg och jag har då tidigare gillat varandra. Men så hände en sak förra fredagen. Jag blev riktigt full och började skriva med honom via sms. Bestämde att vi skulle va med varann nästa helg och så. Men sen så frågade jag honom om han inte ville sova över. Och hans svar blev: nej för han ville vara med mig nykter. Och då blev jag förbannad och skrev: Vill du inte ha mig så har jag andra att vara med! Och han liksom bara: what? hänger inte riktigt med... Jag: nej hehe jag är förjäkla full kan va därför.
Två dagar senare skickade jag ett enkelt förlåt sms för hur jag var i fredags men han har inte svarat. Och nu har det gått fyra dagar.. så vad ska jag göra? [chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter

där får du för att du är en bitch [crazy]


   
SvaraCitera

Tickstart:

där får du för att du är en bitch

[love]


   
SvaraCitera

håller med tickstart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

där får du för att du är en bitch

Kom med en nyhet, vill bara veta hur ska jag få tillbaka han, för jag vet att han fortfarande gillar mig.. men när ska jag ta kontakt igen..?


   
SvaraCitera

Att han inte svarar är väl ett "Låt mig vara", gillar inte när vissa gör så... Kan de inte bara lugnt och sansat berätta vad felet är?!
Om du vågar, så fråga varför han inte svarat men bråka inte med honom


   
SvaraCitera

Jillardo:

för jag vet att han fortfarande gillar mig

Var inte så säker på det, det är sjukt avtändande med folk som blir asfulla och är jobbiga/otrevliga på fyllan. Han kanske fortfarande vill vara din vän, men jag skulle känna mig jävligt off om ett potetiellt ragg betedde sig som du gjorde. Liksom, ofta man vill ha en flickvän som hotar med att ligga med andra om man inte genast kommer.


   
SvaraCitera

gör ingenting


   
SvaraCitera

Frippe96:

Frippe96

Var har du lärt dig allt detta (fett avis)[love]


   
SvaraCitera
mynona

Jillardo:

så vad ska jag göra?

Detta:

OF 5:

gör ingenting

+1

Låt honom ta kontakt med dig. Eftersom felet var att du försökte tvinga honom till något måste du låta hnm ta initiativet nu.


   
SvaraCitera

vänta och se


   
SvaraCitera

Stackars kille [tard]


   
SvaraCitera

öh...

Tickstart:

där får du för att du är en bitch


   
SvaraCitera

jag hade inte heller svarat. just saying.


   
SvaraCitera