Aviseringar
Rensa alla

Han tar mig för givet


Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Om du nu är rädd för att bli besatt av honom och blablabla, så försök sansa dig lite, lugna ner dig och försök att plocka ner honom från piedistalet du satt honom på.

Okej. Men kan du ge ett exempel på en situation? Ska jag liksom.. ändå visa hur mycket jag tycker om honom? Även om inte han gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du kanske kan smsa eller så någon gång, men kanske inte vareviga dag?

Nej.. Asså, när jag tänker efter så är det nästan alltid han som börjar smsa. Han ringer dock mer sällan än vad jag gör :/


   
SvaraCitera

Vanilla:

Okej. Men kan du ge ett exempel på en situation? Ska jag liksom.. ändå visa hur mycket jag tycker om honom?

Jamen, jag vet ju nu inte hur ni är mot varandra, så det är ju svårt, men om du hör av dig till honom flera gånger varje dag så kan du kanske försöka dra ner lite på det? Kanske bara någon enstaka gång om dagen, eller rentav inte varje dag (tar han kontakt borde du dock svara, och inte bara ignorera).
Och om du sitter inne och väntar på att han ska vilja göra något eller så så kanske du ska sluta med det och träffa vänner istället?
Jag vet ju som sagt inte hur ni har det eller hur du är, så jag vet inte riktigt vad jag ska råda dig till mer exakt, men försök att inte... Liksom.. Dyrka honom så. Om du nu gör det. [smile]

Vanilla:

Även om inte han gör det?

Hm, menar du att han aldrig/sällan visar att han tycker om dig? För det är ju lite fel tycker jag, det borde han göra. [no-no] Man kan ju dock göra det på ett sätt som inte blir jobbigt/tjatigt eller så. Hur man gör på detta sättet vet jag dock inte riktigt, jag har själv en förmåga att spamma min pojkvän med sms. [blush]

Vanilla:

Nej.. Asså, när jag tänker efter så är det nästan alltid han som börjar smsa. Han ringer dock mer sällan än vad jag gör :/

Då kan du ju svara på hans sms, för att ignorera honom är bara dumt och fånigt. Ringer du varje dag? För då kanske du kan dra ner litegrann på det, om han tycker det är jobbigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

en han tror att jag lever för honom.
Visst... det gör jag kanske. Men jag vill inte att han ska tro det!
Då blir man så lätt sårad. Har du inga tips på hur man kan "spea svårflörtad" ?

åh vad jag hatar tjejer[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge han 1 borre på pungen d e alla killas svag het


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A.K.A. akillis häl ; )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta livet av dig....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

åh vad jag hatar tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hm så där var det i mitt förhållande också men det löste sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dump!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hm så där var det i mitt förhållande också men det löste sig.

Hur löste det sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vanilla:

Hur löste det sig?

Han dödade henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Han dödade henne.

haha noo 🙁


   
SvaraCitera

Berätta för honom om din fina arbetskamrat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Berätta för honom om din fina arbetskamrat.

Det gör jag. Och det gör honom svartsjuk. Men.. Det är kanske inte så snällt 😛 Då gör ju jag nästan samma sak.


   
SvaraCitera