Aviseringar
Rensa alla

Han vägrar vara överst 😛


Ämnesstartare

Har aldrig varit med om detta tidigare, och nu har jag träffat en kille ett tag och vi har haft sex ett par ggr. Men han vägrar att ligga på mig [shake] han vill bara att jag ska sitta på honom. Även om jag säger det till honom så säger han bara nej, och total vägrar när jag försöker dra i honom för att få honom på mig.. tar tag i mig helt våldsamt istället o bär upp mig på honom [shake].

Vad fan är det med denna killen?!
Någon som har erfarenhet av detta???


   
Citera
Ämnesstartare

sluta sexa med honom så han fattar allvaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är han fet? han kanske inte vill mosa dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

sluta sexa med honom så han fattar allvaret


   
SvaraCitera
edroon

blondieyou:

Vad fan är det med denna killen?!
Någon som har erfarenhet av detta???

OF 5:

sluta sexa med honom så han fattar allvaret

haha, bruden är 19 och sex är det ända hon tänker på just nu. Lycka till!

men..

vi kan börja med att fråga hur gammal han är?


   
SvaraCitera

våga fråga [y] honom.


   
SvaraCitera

hahaha åå fyfan vad tråkigt jag tycker synd om dej. fråga honom varför han inte vill vara överst och förklara typ att det inte är kul för dej om du bara måste rida honom hela tiden och att man faktiskt måste ha lite omväxling ibland och att du behöver vila också emellanåt och inte kan göra hela jobbet alltid.
eller säg bara att du tänker inte ha sex med honom om det ska vara såhär, gör det medans ni har sex när han vägrar ligga på dej,så går du bara ur sängen och skiter i honom typ.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

gör det medans ni har sex när han vägrar ligga på dej,så går du bara ur sängen och skiter i honom typ.

prata med honom om det när ni INTE har sex föreslår jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har prestationsångest! Han är bergis dålig och vet om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

Är han fet? han kanske inte vill mosa dig?

Haha nej han är inte fet! han är helt normal, vältränad..

edroon:

haha, bruden är 19 och sex är det ända hon tänker på just nu. Lycka till!

Vem pratar du me egentligen :S. Jag tänker inte bara på sex, men det är inte så kul att alltid va överst o inte heller förstå vrf han vägrar..

edroon:

vi kan börja med att fråga hur gammal han är?

Han är 18 [crazy].

Lajnowh:

våga fråga honom.

Jag har frågat men han skämtar bara bort det typ [shake]. Han är skitsvår att snacka med, har sån dålig attityd..

kimberlyjoness:

hahaha åå fyfan vad tråkigt jag tycker synd om dej.

haha tack [smile]!

kimberlyjoness:

eller säg bara att du tänker inte ha sex med honom om det ska vara såhär, gör det medans ni har sex när han vägrar ligga på dej,så går du bara ur sängen och skiter i honom typ.

Ja det tänker jag fan köra på, det va riktigt bra!.. Han är så jävla stark bara haha så han brukar bara lyfta upp mig på honom. men tänker fan va hård och säga att jag inte vill, så får han bli sur.. Undrar hur han reagerar, tror han kommer bli sjukt arg för han har såna problem med sin attityd. kommer väl kasta ut mig innan jag hunnit dra därifrån!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

Han är skitsvår att snacka med, har sån dålig attityd..

Och dålig sexpartner, vilket kap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Han har prestationsångest! Han är bergis dålig och vet om det.

Ja asså jag funderar faktiskt starkt på att det är anledningen, att han är osäker.. En gång efter mkt tjat testade han i högst 2 min att vara överst och då åkte den ur så sluta han bara för det, precis som han tror att det är värsta grejen när d händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ähm, vilken kanonkille det verkar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Och dålig sexpartner, vilket kap.

Haha el hur. Men han är snygg :P, lite ytligt kanske..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondieyou:

ytligt kanske..

Nejdå. Klart man ska vara med en kille om han är snygg. Sen att han har allvarliga attitydproblem, verkar lagom aggressiv, inte går att tala med och kass i sängen spelar ju ingen roll!


   
SvaraCitera